PRESENTACIÓ DEL VOLUNTARIAT D’ITAKA-ESCOLAPIS

10 de Març de 2017

Els voluntaris de la fundació Itaka han vingut hui a visitar-nos per animar els nostres estudiants de segon de batxillerat a fer el curs de voluntariat i ajudar així a mirar més enllà i millorar la nostra societat. Han passat una estona molt agradable i han escoltat el testimoni de voluntaris que ja estant fent molt en eixa tasca com és 'ajudar de manera altruista' els més desvalguts i lluitar per una societat més justa.

Una de les voluntàries que han presentat el camp de treball que oferim als nostres alumnes (aquest any del 9 al 22 de juliol) ha sigut la nostra estimada Belén Tarrasó, que l’any passat va eixir del col·legi en 2n de batxiller i ara està estudiant Magisteri, amb molta il·lusió per Educar, Anunciar i, com hui ha quedat molt clar, Transformar la nostra societat o, al menys, la d’alguns xiquets més desfavorits.

Maig 2019

"1. En cuanto al joven, por ahora no hay sitio en el noviciado:, es preciso ir muy cautos y conocer a uno antes de darle el hábito (Al P. Castilla, Frascati, 853-1628). 2. Los juicios de Dios son inescrutables y comúnmente parece a todos cosa extraordinaria que dure tanto el contagio en esa ciudad. El Señor dé a todos verdadero conocimiento de la causa y después ánimo eficaz para poner remedio (Al P. Alacchi, Venecia, 1620-1631). 3. ...me ha entregado una carta de V. R. y me ha relatado de boca la obra de esas Escuelas Pías de Palermo, con tanta exageración que si fuese verdad la mitad, me sería de gran consuelo:, tengo que creer que usa mucha solicitud y diligencia, porque al estar empleados novicios muy jóvenes sin práctica de escuelas y sin ejercicios particulares de retiro y devoción, no puede ir con la perfección que se requiere (Al P. Alacchi, Palermo. Moncallero 37-1634)."