PRESENTACIÓ DEL VOLUNTARIAT D’ITAKA-ESCOLAPIS

10 de Març de 2017

Els voluntaris de la fundació Itaka han vingut hui a visitar-nos per animar els nostres estudiants de segon de batxillerat a fer el curs de voluntariat i ajudar així a mirar més enllà i millorar la nostra societat. Han passat una estona molt agradable i han escoltat el testimoni de voluntaris que ja estant fent molt en eixa tasca com és 'ajudar de manera altruista' els més desvalguts i lluitar per una societat més justa.

Una de les voluntàries que han presentat el camp de treball que oferim als nostres alumnes (aquest any del 9 al 22 de juliol) ha sigut la nostra estimada Belén Tarrasó, que l’any passat va eixir del col·legi en 2n de batxiller i ara està estudiant Magisteri, amb molta il·lusió per Educar, Anunciar i, com hui ha quedat molt clar, Transformar la nostra societat o, al menys, la d’alguns xiquets més desfavorits.

Abril 2018

"1. Las cosas hechas con precipitación y quizás sin que anteceda aquella oración que sería necesaria, suelen engendrar pensamientos fastidiosos (Al P. Castilla, Frascati, 827- 1628). 2. Procuren todos llegar a ser religiosos observantes y de buen ejemplo para los seglares (ídem). 3. No crea V.R. que nuestra Religión, aunque ahora parece destruida a instancias de quien Dios sabe, no deberá resucitar, sino que incluso más que nunca crecerá con la ayuda del Señor, y creo que no tiene que pasar mucho tiempo:, por eso conviene permanecer firmes en la mortificación que Dios nos manda, porque con ella quiere probar quién lo sirve verdaderamente por amor y quien persevere verá la ayuda de Dios sobre sí (Al P. Pennazzi, Pesaro, 4364-1646)."