GRANJA-ESCOLA 'LA LOMA' 2017

22 de Març de 2017

CRÒNICA DEL VIATGE:

21/03/17   DIA 1

Els alumnes de 6è han començat la seua aventura a la Granja-Escola de La Loma. Des de hui i fins al pròxim divendres gaudiran de 4 dies plens d’activitats i diversions que no oblidaran mai.

El primer dia ha començat amb l’arribada a la Granja, la formació de grups per a realitzar les diferents activitats i instal·lar-se a les cabanyes. Després de dinar han tingut temps lliure per a jugar a futbol, bàsquet, saltar a la comba o jugar al futbolí, per a posteriorment realitzar les activitats de tirolina i multiaventura.

Després de berenar, han realitzat una gimcana per equips fins arribar a l’hora de la dutxa.

Més tard, han anat a sopar i  a contar històries en la pinada. Finalment, abans d’anar-se’n al llit, han gaudit d’una estona a la Discoteca.

Ara toca descansar i carregar piles per a demà! Bona nit!

22/03/17   DIA 2

Els alumnes de 6è continuen gaudint de la seua estància en la Loma.  Hui han realitzat activitats multiaventura, tirolina, piragüisme i rocòdrom.

Per la vesprada han visitat als animals de la granja i han realitzat jocs de música. Per la nit han gaudit d’una agradable velada de karaoke.

El pròxim dia visitarem la ciutat d’Elx. Vos mantindre´m informats.

23/03/17   DIA 3

Hui els alumnes de 6è s’han tornat a alçar amb les piles ben carregades i han realitzat una eixida a la ciutat d’Elx, on han visitat l’Hortet del Cura i després han anat pel centre de la ciutat on han vist la basílica on es celebra el Misteri. Posteriorment han dinat en un parc pròxim i han fet jocs.

Per la vesprada han tornat a la Granja on han preparat les diferents activitats que han realitzat per la nit al “Foc de Campament”.

Una vegada finalitzada la velada, s’han anat a les seues cabanyes per a passar l’última nit en La Loma.

Preparats per a l’últim dia…

24/03/17   DIA 4

I fins ací ha arribat el nostre viatge a la Granja Escola de La Loma. Els alumnes de 6è han gaudit de 4 dies plens d’activitats, jocs i cançons que no oblidaran mai.

En aquest últim dia han practicat el tir amb arc, on han demostrat la seua punteria, per a després visitar els animals de la granja.

Després de dinar, ha arribat el moment que ningú volia que arribara, l’acomiadament. Entre cares tristes i algun plor, els alumnes han dit adéu als seus monitors i a la seua estància en aquesta meravellosa granja, que, com hem dit abans, no oblidaran mai.

Tot un èxit!!!

--TOTES LES IMATGES DE LA CRÒNICA A LA GALERIA MULTIMÈDIA--

Gener 2018

"1. El Señor le ha concedido una gracia grande al dejarlo con vida para que reciba como purgatorio lo que le sucede, si sabe conformarse con la voluntad del Señor (Al P. Cherubini, Narni. 574-1627). 2. En cuanto al joven propuesto por el P. Caravita, si le parece a Vuestra Reverencia que es a propósito, puede aceptarlo:, pero siendo nosotros pobres y encima ahí con algunas deudas, debe procurarse las cosas necesarias para el propio hábito (Al P. Graziani, Roma, 576-1627). 3. Me disgusta mucho que nuestros clérigos demuestren tan poco deseo de aprender. La razón está en que no se dan cuenta de la utilidad grande que procurarían a los alumnos si fueran aptos para enseñarles juntamente las letras y el espíritu. Pero siendo negligentes, no serán aptos ni para lo uno ni para lo otro. Exhórteles de mi parte a que se porten bien que eso me causará gran consuelo, y para ellos será de grandísimo provecho (Ibidem)."