GRANJA-ESCOLA 'LA LOMA' 2017

22 de Març de 2017

CRÒNICA DEL VIATGE:

21/03/17   DIA 1

Els alumnes de 6è han començat la seua aventura a la Granja-Escola de La Loma. Des de hui i fins al pròxim divendres gaudiran de 4 dies plens d’activitats i diversions que no oblidaran mai.

El primer dia ha començat amb l’arribada a la Granja, la formació de grups per a realitzar les diferents activitats i instal·lar-se a les cabanyes. Després de dinar han tingut temps lliure per a jugar a futbol, bàsquet, saltar a la comba o jugar al futbolí, per a posteriorment realitzar les activitats de tirolina i multiaventura.

Després de berenar, han realitzat una gimcana per equips fins arribar a l’hora de la dutxa.

Més tard, han anat a sopar i  a contar històries en la pinada. Finalment, abans d’anar-se’n al llit, han gaudit d’una estona a la Discoteca.

Ara toca descansar i carregar piles per a demà! Bona nit!

22/03/17   DIA 2

Els alumnes de 6è continuen gaudint de la seua estància en la Loma.  Hui han realitzat activitats multiaventura, tirolina, piragüisme i rocòdrom.

Per la vesprada han visitat als animals de la granja i han realitzat jocs de música. Per la nit han gaudit d’una agradable velada de karaoke.

El pròxim dia visitarem la ciutat d’Elx. Vos mantindre´m informats.

23/03/17   DIA 3

Hui els alumnes de 6è s’han tornat a alçar amb les piles ben carregades i han realitzat una eixida a la ciutat d’Elx, on han visitat l’Hortet del Cura i després han anat pel centre de la ciutat on han vist la basílica on es celebra el Misteri. Posteriorment han dinat en un parc pròxim i han fet jocs.

Per la vesprada han tornat a la Granja on han preparat les diferents activitats que han realitzat per la nit al “Foc de Campament”.

Una vegada finalitzada la velada, s’han anat a les seues cabanyes per a passar l’última nit en La Loma.

Preparats per a l’últim dia…

24/03/17   DIA 4

I fins ací ha arribat el nostre viatge a la Granja Escola de La Loma. Els alumnes de 6è han gaudit de 4 dies plens d’activitats, jocs i cançons que no oblidaran mai.

En aquest últim dia han practicat el tir amb arc, on han demostrat la seua punteria, per a després visitar els animals de la granja.

Després de dinar, ha arribat el moment que ningú volia que arribara, l’acomiadament. Entre cares tristes i algun plor, els alumnes han dit adéu als seus monitors i a la seua estància en aquesta meravellosa granja, que, com hem dit abans, no oblidaran mai.

Tot un èxit!!!

--TOTES LES IMATGES DE LA CRÒNICA A LA GALERIA MULTIMÈDIA--

Juny 2017

"1. Mando una carta para el H. Carlos que se escribe con su padre de modo que merece buenas mortificaciones, y espero pasado este verano hacerle conocer qué es ser religioso porque hasta ahora no lo ha conocido (Al P. Castilla, Frascati, 1431-1630). 2. Ahí tendrían que hacer oración por las ciudades que padecen la peste y la guerra ya que todos somos hermanos en Cristo y sería acto de caridad:, esperar a hacer oración cuando la peste se va acercando, entonces se hace más por temor que por amor a Dios:, es bueno ahora rezar por el remedio de quienes se encuentran en tan grandes peligros (Al P. Cherubini, Nápoles, 1432-1630). 3. Procure que vayan bien las escuelas, y avíseme cuando se haya terminado la clase con los bancos de escribir al modo de Roma:, entre los bancos tiene que haber cinco palmos para que pueda caminar el maestro (Al P. Bandoni, Frascati, 1820-1632). 4. Procure que vayan bien las escuelas sobre todo en el temor de Dios y sin ninguna duda encontrarán por caridad las cosas necesarias (Al P. Bianchi, Génova, 3604-1641)."