VIATGE FI DE CURS A JACA, 4t D'ESO

4 d'Abril de 2017

CRÒNICA DEL VIATGE:

03/04/17   DIA 1

Els alumnes de Quart d'ESO han començat el viatge de fi de curs visitant la Basílica del Pilar, la Ciutadella de Jaca i per finalitzar el dia han patinat en la pista de gel. Un primer dia molt intens i divertit.

04/04/17   DIA 2

Continua l’aventura a Jaca

Hui els alumnes han realitzat nombroses activitats a l’aire lliure, tirolina, ràpel, escalada, tir amb arc i paintball. Envoltats d'un un oratge meravellós i un entorn immillorable, s’han pogut divertir i practicar multiesports.

05/04/17   DIA 3

Jornada d’emocions.

Continuem el viatge amb activitats d’aventura. Hui els alumnes han fet rafting per riu Gállego, un descens de huit kilòmetres carregat d'emocions en un paratge  natural privilegiat. Per la vesprada han tingut l’oportunitat de fer arborisme, una activitat molt divertida on han posat a prova les seues habilitats en les tirolines, ponts tibetans…

06/04/17   DIA 4

Experiència en la neu.

Hui hem pogut gaudir d’un magnífic dia a l’estació d’esquí de Candanchú. Alguns alumnes han tingut el seu primer contacte amb els esquís i amb ajuda de monitors han aprés les nocions bàsiques d’aquest esport. Els alumnes més avançats han tingut l’una oportunitat de practicar per unes pistes de gran qualitat. Experiència en la neu.

07/04/17   DIA 5

Jornada de visites culturals.

Hui ens hem desplaçat fins a Peralta de la Sal, el poble on va nàixer Sant Josep de Calassanç, per a visitar el santuari i la seua casa natal. Aquesta casa està regentada en l’actualitat pels Escolapis que ens han rebut extraordinàriament per a explicar-nos part de la vida del nostre fundador. Per la vesprada hem anat a visitar el monestir de Poblet per a aproximar-nos a l’art romànic, conéixer la vida de l’època i els arrels històriques.

08/04/17   DIA 6

Després d’una intensa setmana de viatge, com a colofó, fem la darrera parada a Portaventura per a soltar l’adrenalina que ens queda. Els alumnes han disfrutat  de les nombroses atraccions i cadascú al seu ritme ha fet la visita al parc.

Ja per la vesprada hem eixit cap a Gandia molt contents per tot el que hem viscut i les coses que hem conegut i aprés. Una experiència molt enriquidora tant per a alumnes com per als tres professors que els hem acompanyat.

----MÉS IMATGES A LA GALERIA MULTIMÈDIA----

Juny 2017

"1. Mando una carta para el H. Carlos que se escribe con su padre de modo que merece buenas mortificaciones, y espero pasado este verano hacerle conocer qué es ser religioso porque hasta ahora no lo ha conocido (Al P. Castilla, Frascati, 1431-1630). 2. Ahí tendrían que hacer oración por las ciudades que padecen la peste y la guerra ya que todos somos hermanos en Cristo y sería acto de caridad:, esperar a hacer oración cuando la peste se va acercando, entonces se hace más por temor que por amor a Dios:, es bueno ahora rezar por el remedio de quienes se encuentran en tan grandes peligros (Al P. Cherubini, Nápoles, 1432-1630). 3. Procure que vayan bien las escuelas, y avíseme cuando se haya terminado la clase con los bancos de escribir al modo de Roma:, entre los bancos tiene que haber cinco palmos para que pueda caminar el maestro (Al P. Bandoni, Frascati, 1820-1632). 4. Procure que vayan bien las escuelas sobre todo en el temor de Dios y sin ninguna duda encontrarán por caridad las cosas necesarias (Al P. Bianchi, Génova, 3604-1641)."