VIATGE FI DE CURS A JACA, 4t D'ESO

4 d'Abril de 2017

CRÒNICA DEL VIATGE:

03/04/17   DIA 1

Els alumnes de Quart d'ESO han començat el viatge de fi de curs visitant la Basílica del Pilar, la Ciutadella de Jaca i per finalitzar el dia han patinat en la pista de gel. Un primer dia molt intens i divertit.

04/04/17   DIA 2

Continua l’aventura a Jaca

Hui els alumnes han realitzat nombroses activitats a l’aire lliure, tirolina, ràpel, escalada, tir amb arc i paintball. Envoltats d'un un oratge meravellós i un entorn immillorable, s’han pogut divertir i practicar multiesports.

05/04/17   DIA 3

Jornada d’emocions.

Continuem el viatge amb activitats d’aventura. Hui els alumnes han fet rafting per riu Gállego, un descens de huit kilòmetres carregat d'emocions en un paratge  natural privilegiat. Per la vesprada han tingut l’oportunitat de fer arborisme, una activitat molt divertida on han posat a prova les seues habilitats en les tirolines, ponts tibetans…

06/04/17   DIA 4

Experiència en la neu.

Hui hem pogut gaudir d’un magnífic dia a l’estació d’esquí de Candanchú. Alguns alumnes han tingut el seu primer contacte amb els esquís i amb ajuda de monitors han aprés les nocions bàsiques d’aquest esport. Els alumnes més avançats han tingut l’una oportunitat de practicar per unes pistes de gran qualitat. Experiència en la neu.

07/04/17   DIA 5

Jornada de visites culturals.

Hui ens hem desplaçat fins a Peralta de la Sal, el poble on va nàixer Sant Josep de Calassanç, per a visitar el santuari i la seua casa natal. Aquesta casa està regentada en l’actualitat pels Escolapis que ens han rebut extraordinàriament per a explicar-nos part de la vida del nostre fundador. Per la vesprada hem anat a visitar el monestir de Poblet per a aproximar-nos a l’art romànic, conéixer la vida de l’època i els arrels històriques.

08/04/17   DIA 6

Després d’una intensa setmana de viatge, com a colofó, fem la darrera parada a Portaventura per a soltar l’adrenalina que ens queda. Els alumnes han disfrutat  de les nombroses atraccions i cadascú al seu ritme ha fet la visita al parc.

Ja per la vesprada hem eixit cap a Gandia molt contents per tot el que hem viscut i les coses que hem conegut i aprés. Una experiència molt enriquidora tant per a alumnes com per als tres professors que els hem acompanyat.

----MÉS IMATGES A LA GALERIA MULTIMÈDIA----

Gener 2018

"1. El Señor le ha concedido una gracia grande al dejarlo con vida para que reciba como purgatorio lo que le sucede, si sabe conformarse con la voluntad del Señor (Al P. Cherubini, Narni. 574-1627). 2. En cuanto al joven propuesto por el P. Caravita, si le parece a Vuestra Reverencia que es a propósito, puede aceptarlo:, pero siendo nosotros pobres y encima ahí con algunas deudas, debe procurarse las cosas necesarias para el propio hábito (Al P. Graziani, Roma, 576-1627). 3. Me disgusta mucho que nuestros clérigos demuestren tan poco deseo de aprender. La razón está en que no se dan cuenta de la utilidad grande que procurarían a los alumnos si fueran aptos para enseñarles juntamente las letras y el espíritu. Pero siendo negligentes, no serán aptos ni para lo uno ni para lo otro. Exhórteles de mi parte a que se porten bien que eso me causará gran consuelo, y para ellos será de grandísimo provecho (Ibidem)."