EIXIDA CULTURAL 2n ESO A VALÈNCIA

10 d'Abril de 2017

Els alumnes de 2n d’ESO han gaudit d’una visita molt interessant a la ciutat de València. Després d’esmorzar al Museu de les Ciències, han visitat el centre històric i els monuments més emblemàtics: el Mercat Central, la Llotja i el Miquelet han estat els llocs elegits. Des de dalt d’aquesta torre medieval han gaudit de les vistes de la ciutat i d’una experiència diferent. També han pujat a les Torres de Serrans i, finalment, han dinat i aprofitat el temps lliure a vell llit del riu Túria, on els esperaven els tobogans del Gulliver. Un dia perfecte per gaudir de la companyia i conèixer-se un poc més.

Gener 2018

"1. El Señor le ha concedido una gracia grande al dejarlo con vida para que reciba como purgatorio lo que le sucede, si sabe conformarse con la voluntad del Señor (Al P. Cherubini, Narni. 574-1627). 2. En cuanto al joven propuesto por el P. Caravita, si le parece a Vuestra Reverencia que es a propósito, puede aceptarlo:, pero siendo nosotros pobres y encima ahí con algunas deudas, debe procurarse las cosas necesarias para el propio hábito (Al P. Graziani, Roma, 576-1627). 3. Me disgusta mucho que nuestros clérigos demuestren tan poco deseo de aprender. La razón está en que no se dan cuenta de la utilidad grande que procurarían a los alumnos si fueran aptos para enseñarles juntamente las letras y el espíritu. Pero siendo negligentes, no serán aptos ni para lo uno ni para lo otro. Exhórteles de mi parte a que se porten bien que eso me causará gran consuelo, y para ellos será de grandísimo provecho (Ibidem)."