FÒRUM DE LECTORS

11 d'Abril de 2017

Reunir-se per parlar de llibres sempre és un plaer. Més encara si la lectura d’un mateix llibre ens convida a trobar-nos amb altres lectors.

Els alumnes de Cinquè i Sisè de Primària hem participat en un FÒRUM DE LECTORS a propòsit de quatre llibres que hem llegit dins el Pla de Foment de la Lectura: EL FANTASMA DEL CARRER CAVALLERS, QUERIDO HIJO: ESTÁS DESPEDIDO, ROMEO Y JULIETA i L’ASSASSINAT DEL PROFESSOR DE MATEMÀTIQUES.

Hem llegit cartes de pares a fills, i de fills a pares, que ens han eriçat els cabells, o ens han emocionat, o ens han colpit fortament, però que, a la fi, ens han fet veure que l’AMOR és el motor del món.

Hem descobert qui és el lladre d’exàmens gràcies a resoldre una sèrie d’enigmes que ens han proporcionat pistes per a descobrir al culpable.

Hem cantat la història de “Romeo y Julieta” adaptant la lletra del conte a una música actual.

I hem cantat i ballat al ritme dels diferents "Raps del fantasma del carrer Cavallers", que els alumnes han compost a partir de l'evocació de les diverses aventures que viuen els protagonistes d'aquest preciós llibre. Ha sigut un moment lúdic i artístic que ens ha traslladat de nou a un món ple d'aventura, intriga i amistat.

Juny 2020

Nº Visites: 6181905

1. En lo referente a nuestros asuntos, cuando según el parecer humano están más alejados, entonces tenemos que creer que están mas cercanos, porque donde faltan los hombres, suple Dios. Es preciso que recurramos al Señor, quien tiene cuidado especial de los pobres. Desearía que cuidaran del estudio, y oraré al Señor que dé a todos espíritu nuevo y fervor hacia el Instituto (Al P. Grien, Nikolsburg, 4555-1648).