ESCOLARITZACIÓ 2017-2018

12 d'Abril de 2017

El pròxim 22 de maig comença el procés d’escolarització per al curs 2017-2018. Com ja saben, tota la normativa al respecte fou modificada per la Conselleria d’Educació i han aparegut unes novetats:

.

• A la ciutat de Gandia tornen a existir àrees d’influència que puntuen el domicili familiar o laboral. En la secció Escolarització poden vore les diferents zones.

• Ha desaparegut la puntuació per ser antic alumne i la puntuació per la circumstància específica determinada pel Consell Escolar.

• En Secundària i Batxillerat sols hi ha una única convocatòria de presentació de sol·licituds i baremació de les mateixes.

• Es poden indicar fins a 10 centres en la sol·licitud i la novetat és que es baremaran totes a la vegada de manera que hi ha una lliure concurrència entre totes les opcions.

• La publicació de llistes provisionals i definitives vindrà determinada per la Conselleria d’Educació a través del programa informàtic ITACA, fins i tot en el cas de desempats.

DATES RELLEVANTS

EDUCACIÓ INFANTIL-PRIMÀRIA

• Presentació de sol·licituds: del 22 al 29 de maig.
  • Publicació de la informació de vacants: 22 de maig.

EDUCACIÓ SECUNDÀRIA OBLIGATÒRIA-BATXILLERAT

• Presentació de sol·licituds: del 22 de maig al 31 de maig (convocatòria única,  NO hi ha convocatòria extraordinària per a presentar sol·licituds).

• Publicació de la informació de vacants: 22 de maig.

QÜESTIONS IMPORTANTS.

.

• Els sobres s’han de presentar en la Secretaria del Col·legi (Plaça Escola Pia, 7).

• Presentar dues sol·licituds, malgrat ser en localitats diferents, implica una duplicitat i l’exclusió automàtica del procés ordinari d’escolarització.

• Tota la informació relativa al procés es publicarà en el tauló d’anuncis del Col·legi (Plaça Escola Pia, 7).

• En la pàgina web www.escolapiagandia.org poden trobar informació relativa al procés d’escolarització.

Descàrrega de documents:

Gener 2018

"1. El Señor le ha concedido una gracia grande al dejarlo con vida para que reciba como purgatorio lo que le sucede, si sabe conformarse con la voluntad del Señor (Al P. Cherubini, Narni. 574-1627). 2. En cuanto al joven propuesto por el P. Caravita, si le parece a Vuestra Reverencia que es a propósito, puede aceptarlo:, pero siendo nosotros pobres y encima ahí con algunas deudas, debe procurarse las cosas necesarias para el propio hábito (Al P. Graziani, Roma, 576-1627). 3. Me disgusta mucho que nuestros clérigos demuestren tan poco deseo de aprender. La razón está en que no se dan cuenta de la utilidad grande que procurarían a los alumnos si fueran aptos para enseñarles juntamente las letras y el espíritu. Pero siendo negligentes, no serán aptos ni para lo uno ni para lo otro. Exhórteles de mi parte a que se porten bien que eso me causará gran consuelo, y para ellos será de grandísimo provecho (Ibidem)."