ALEJANDRA VÉLEZ REP EL PREMI EXTRAORDINARI DE PRIMÀRIA

17 de Maig de 2017

Aquest dimarts 16 de maig s’han lliurat els Premis Extraordinaris de Primària al Palau de les Arts Reina Sofia de València. Es tracta d’una menció honorífica que fa la Conselleria d’Educació als millors alumnes de la Comunitat Valenciana en aquesta etapa escolar.

Alejandra Vélez, actualment en 1r ESO, ha rebut el diploma acreditatiu de la seua excel·lència en Primària, acompanyada pels seus pares i un representant de l'Escola Pia de Gandia. Aquesta alumna durant el curs 2015-2016 va obtindre al nostre centre una Menció honorífica i un reconeixement a la seua trajectòria i, posteriorment, fou proposada a la Conselleria per a obtindre aquest guardó.

Els premis concedeixen un diploma a l'excel·lència en el rendiment acadèmic expedit per la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport. A més, s'anotarà aquesta distinció en el seu historial i expedient acadèmic per mitjà d'una diligència específica que haurà d'omplir el centre docent en què l'alumna haja finalitzat l'etapa.

Però és habitual que quan aquests mèrits arriben és perquè els alumnes aporten, a més a més, qualitats personals que van més enllà de lo acadèmic. És el cas de la llista d'alumnes als que s'afegeix Alejandra, com ara la seua germana Celia i, sols per citar els dels últims dos anys, Lara Ferrer, Andrea Castillo, Marc Llopis i Alberto Segura.

Des d’ací agraïm Alejandra per compartir la seua formació, la il·lusió i el seu creixement personal amb tota la Comunitat Escolàpia del centre, i felicitem a l’alumna i a la seua família.

Setembre 2017

Nº Visites: 3206192

"1. No me responde dónde se encuentran los lugares comunes y dónde pueden estar sin dar mal olor a la casa, que importa mucho, tanto para la salud como para la limpieza de la misma (Al P. Ottonelli, Cárcare, 253-1624). 2. En cuanto a la tela que ha de ponerse sobre el colchón para conservarlo limpio, ha de ser muy vasta, de forma que no parezca que tienen sábanas en la cama (Al P. Costantini, Nursia, 953-1628). 3. No sé cuál es el motivo de que lleguen tan pocas limosnas a esa casa, si no es porque no se atiende al instituto con la diligencia que se debería (Al P. Castilla, Frascati, 1212-1629). 4. No dé crédito a cartas o palabras de otros sino a mis cartas como de costumbre (Al P. Sorbino, Cesena, 21181-1633). 5. Para arreglar las cosas el hombre debe disimular, más aún, tragar bocados amargos porque el bien común se debe preferir al particular (Al P. Alacchi, Palermo, 2594-1636). 6. V.R. procure ser más humano con todos, y esfuerce su naturaleza para no irritarse ni hablar tan alto que lo oigan los vecinos, que espero se habrá enmendado del año pasado. Procure tener a todos contentos si quiere que trabajen a gusto y esto exhortándolos con palabras de padre y no bramándoles (ídem). 7. V.R. procure consolar a todos en lo que humanamente pueda, buscando con todo empeño la observancia de nuestras Constituciones que será algo muy justo por ser éste el único camino para que los nuestros vayan al Paraíso (Al P. Peri, Savona, 2595-1636)."