AMB LES NADALES, S’ACABA EL PRIMER TRIMESTRE. BON NADAL!

24 de Desembre de 2017

Aquesta setmana, per fi, s’han acabat els exàmens i els deures. Han estat uns dies de compartir, cantar i desitjar-nos el millor per aquests dies i el pròxim anys. La música brollava per tots costats, els dibuixos, les postals i el desig de la vinguda de Jesús.

El dijous per la vesprada, els alumnes de Primària participaren en el tradicional Festival de Nadales on es feu el lliurament dels premis del Concurs de Targetes de Nadal per part de l’ACPA. Fou un acte molt animat i cal destacar la participació de la banda de l’Escola de Música i Dansa Calassanç amb el seu director Xavier Cabrera que posà dempeus a tots els assistents per tal d’acompanyar a la banda amb el seu cant i la seua coreografia improvisada i les xiquetes de Dansa que mostraren d’una manera molt clara que és possible una escola inclusiva i integradora.

Finalment, el divendres per la vesprada els alumnes d’Infantil reberen una visita espectacular. Després de cantar nadales, hi arribaren uns representants dels Reis Mags per tal de recollir les cartes de tots i totes les alumnes d’Infantil.

Des d’ací, els desitgem un Bon Nadal i un feliç any nou!

..... MÉS  IMATGES .....

Juny 2020

1. En lo referente a nuestros asuntos, cuando según el parecer humano están más alejados, entonces tenemos que creer que están mas cercanos, porque donde faltan los hombres, suple Dios. Es preciso que recurramos al Señor, quien tiene cuidado especial de los pobres. Desearía que cuidaran del estudio, y oraré al Señor que dé a todos espíritu nuevo y fervor hacia el Instituto (Al P. Grien, Nikolsburg, 4555-1648).