CELEBREM EL DIA DE LA PAU

31 de Gener de 2018

Un any més, els alumnes, mestres i familiars celebrem el Dia Escolar de la No Violència i de la Pau.

Estem convençuts de que és possible fer un món millor ple de pau. El camí és l’educació i el compromís solidari que fem diàriament amb el nostre entorn.

L’escola es suma a aquesta iniciativa, perquè considerem important treballar amb els alumnes aquest compromís. Tots els dies prenem consciència de les necessitats que poden estar en les nostres mans i es per això que volem lluitar per una societat justa.

Aquest és l’esperit d’aquesta jornada. Sabem que aquest esperit no és limita sols a hui ni a aquesta setmana. Els acords, les reflexions, els propòsits i, les ajudes, estan realment presents sempre.

Aleshores, preguem i lluitem per fer realitat el nostre desig: “VOLEM LA PAU AL MÓN”!.

Maig 2019

"1. En cuanto al joven, por ahora no hay sitio en el noviciado:, es preciso ir muy cautos y conocer a uno antes de darle el hábito (Al P. Castilla, Frascati, 853-1628). 2. Los juicios de Dios son inescrutables y comúnmente parece a todos cosa extraordinaria que dure tanto el contagio en esa ciudad. El Señor dé a todos verdadero conocimiento de la causa y después ánimo eficaz para poner remedio (Al P. Alacchi, Venecia, 1620-1631). 3. ...me ha entregado una carta de V. R. y me ha relatado de boca la obra de esas Escuelas Pías de Palermo, con tanta exageración que si fuese verdad la mitad, me sería de gran consuelo:, tengo que creer que usa mucha solicitud y diligencia, porque al estar empleados novicios muy jóvenes sin práctica de escuelas y sin ejercicios particulares de retiro y devoción, no puede ir con la perfección que se requiere (Al P. Alacchi, Palermo. Moncallero 37-1634)."