ESCOLARITZACIÓ 2018-2019

10 d'Abril de 2018

ESCOLARITZACIÓ 2018-2019

El pròxim 17 de maig comença el procés d’escolarització per al curs 2018-2019. Com ja saben, tota la normativa al respecte fou modificada per la Conselleria d’Educació i han aparegut unes novetats:

- A la ciutat de Gandia tornen a existir àrees d’influència que puntuen el domicili familiar o laboral. En la secció Escolarització poden vore les diferents zones.

- Ha desaparegut la puntuació per ser antic alumne i la puntuació per la circumstància específica determinada pel Consell Escolar.

- En Secundària i Batxillerat sols hi ha una única convocatòria de presentació de sol·licituds i baremació de les mateixes.

- Es poden indicar fins a 10 centres en la sol·licitud i la novetat és que es baremaran totes a la vegada de manera que hi ha una lliure concurrència entre totes les opcions.

- La publicació de llistes provisionals i definitives vindrà determinada per la Conselleria d’Educació a través del programa informàtic ITACA, fins i tot en el cas de desempats.

DATES RELLEVANTS

EDUCACIÓ INFANTIL-PRIMÀRIA

-      Presentació de sol·licituds: del 17 al 24 de maig.

-      Publicació de la informació de vacants: 17 de maig.

EDUCACIÓ SECUNDÀRIA OBLIGATÒRIA-BATXILLERAT

-      Presentació de sol·licituds: del 17 de maig al 28 de maig (convocatòria única, NO hi ha convocatòria extraordinària per a presentar sol·licituds).

-      Publicació de la informació de vacants: 17 de maig.

QÜESTIONS IMPORTANTS.

• Els sobres s’han de presentar en la Secretaria del Col·legi (Plaça Escola Pia, 7).

• Presentar dues sol·licituds, malgrat ser en localitats diferents, implica una duplicitat i l’exclusió automàtica del procés ordinari d’escolarització.

• Tota la informació relativa al procés es publicarà en el tauló d’anuncis del Col·legi (Plaça Escola Pia, 7).

• En la pàgina web www.escolapiagandia.org poden trobar informació relativa al procés d’escolarització.

Descàrrega de documents:

Desembre 2018

"1. Procure que aunque no estén más que dos no se dejan jamás los ejercicios comunes que hacemos aquí, porque dejando esta semana uno que parece no importar mucho, poco a poco se van dejando los demás (Al P. Cananea, Moricone, 276-1624). 2. Estando resuelto a volverse al pueblo el diácono de Reggio no está bien que se encuentre en casa porque al no estar dispuesto a ser religioso, querrá tener alguna libertad que no puede resultar sino de escándalo para los demás:, si fuera de casa se le puede hacer algún servicio, que se le haga (Al P. Graziani, Roma, 567-1626)."