ESCOLARITZACIÓ 2018-2019

10 d'Abril de 2018

ESCOLARITZACIÓ 2018-2019

El pròxim 17 de maig comença el procés d’escolarització per al curs 2018-2019. Com ja saben, tota la normativa al respecte fou modificada per la Conselleria d’Educació i han aparegut unes novetats:

- A la ciutat de Gandia tornen a existir àrees d’influència que puntuen el domicili familiar o laboral. En la secció Escolarització poden vore les diferents zones.

- Ha desaparegut la puntuació per ser antic alumne i la puntuació per la circumstància específica determinada pel Consell Escolar.

- En Secundària i Batxillerat sols hi ha una única convocatòria de presentació de sol·licituds i baremació de les mateixes.

- Es poden indicar fins a 10 centres en la sol·licitud i la novetat és que es baremaran totes a la vegada de manera que hi ha una lliure concurrència entre totes les opcions.

- La publicació de llistes provisionals i definitives vindrà determinada per la Conselleria d’Educació a través del programa informàtic ITACA, fins i tot en el cas de desempats.

DATES RELLEVANTS

EDUCACIÓ INFANTIL-PRIMÀRIA

-      Presentació de sol·licituds: del 17 al 24 de maig.

-      Publicació de la informació de vacants: 17 de maig.

EDUCACIÓ SECUNDÀRIA OBLIGATÒRIA-BATXILLERAT

-      Presentació de sol·licituds: del 17 de maig al 28 de maig (convocatòria única, NO hi ha convocatòria extraordinària per a presentar sol·licituds).

-      Publicació de la informació de vacants: 17 de maig.

QÜESTIONS IMPORTANTS.

• Els sobres s’han de presentar en la Secretaria del Col·legi (Plaça Escola Pia, 7).

• Presentar dues sol·licituds, malgrat ser en localitats diferents, implica una duplicitat i l’exclusió automàtica del procés ordinari d’escolarització.

• Tota la informació relativa al procés es publicarà en el tauló d’anuncis del Col·legi (Plaça Escola Pia, 7).

• En la pàgina web www.escolapiagandia.org poden trobar informació relativa al procés d’escolarització.

Descàrrega de documents:

Abril 2018

"1. Las cosas hechas con precipitación y quizás sin que anteceda aquella oración que sería necesaria, suelen engendrar pensamientos fastidiosos (Al P. Castilla, Frascati, 827- 1628). 2. Procuren todos llegar a ser religiosos observantes y de buen ejemplo para los seglares (ídem). 3. No crea V.R. que nuestra Religión, aunque ahora parece destruida a instancias de quien Dios sabe, no deberá resucitar, sino que incluso más que nunca crecerá con la ayuda del Señor, y creo que no tiene que pasar mucho tiempo:, por eso conviene permanecer firmes en la mortificación que Dios nos manda, porque con ella quiere probar quién lo sirve verdaderamente por amor y quien persevere verá la ayuda de Dios sobre sí (Al P. Pennazzi, Pesaro, 4364-1646)."