ESCOLARITZACIÓ 2018-2019

10 d'Abril de 2018

ESCOLARITZACIÓ 2018-2019

El pròxim 17 de maig comença el procés d’escolarització per al curs 2018-2019. Com ja saben, tota la normativa al respecte fou modificada per la Conselleria d’Educació i han aparegut unes novetats:

- A la ciutat de Gandia tornen a existir àrees d’influència que puntuen el domicili familiar o laboral. En la secció Escolarització poden vore les diferents zones.

- Ha desaparegut la puntuació per ser antic alumne i la puntuació per la circumstància específica determinada pel Consell Escolar.

- En Secundària i Batxillerat sols hi ha una única convocatòria de presentació de sol·licituds i baremació de les mateixes.

- Es poden indicar fins a 10 centres en la sol·licitud i la novetat és que es baremaran totes a la vegada de manera que hi ha una lliure concurrència entre totes les opcions.

- La publicació de llistes provisionals i definitives vindrà determinada per la Conselleria d’Educació a través del programa informàtic ITACA, fins i tot en el cas de desempats.

DATES RELLEVANTS

EDUCACIÓ INFANTIL-PRIMÀRIA

-      Presentació de sol·licituds: del 17 al 24 de maig.

-      Publicació de la informació de vacants: 17 de maig.

EDUCACIÓ SECUNDÀRIA OBLIGATÒRIA-BATXILLERAT

-      Presentació de sol·licituds: del 17 de maig al 28 de maig (convocatòria única, NO hi ha convocatòria extraordinària per a presentar sol·licituds).

-      Publicació de la informació de vacants: 17 de maig.

QÜESTIONS IMPORTANTS.

• Els sobres s’han de presentar en la Secretaria del Col·legi (Plaça Escola Pia, 7).

• Presentar dues sol·licituds, malgrat ser en localitats diferents, implica una duplicitat i l’exclusió automàtica del procés ordinari d’escolarització.

• Tota la informació relativa al procés es publicarà en el tauló d’anuncis del Col·legi (Plaça Escola Pia, 7).

• En la pàgina web www.escolapiagandia.org poden trobar informació relativa al procés d’escolarització.

Descàrrega de documents:

Abril 2019

"1. ...las escuelas van bien y van aumentando los escolares, en lo que V.R. debe poner todo empeño siendo nuestro instituto no sólo la escuela de letras, sino lo que más importa del santo Temor de Dios (Al P. Franchi, Podolin, 4176- 1644). 2. V.R. será muy cuidadoso en recibir al hábito, si no son personas muy a propósito para aumentar el crédito de nuestro Instituto (ídem). 3. Oremos por la victoria de los ejércitos del Emperador contra tantos enemigos que lo persiguen (ídem). 4. Con la paciencia se deben superar todas las cosas (Al P. Cerutti, Narni, 4364-1646)."