GRANJA-ESCOLA 'LA LOMA' 2018

10 d'Abril de 2018

CRÒNICA DEL VIATGE:

10/04/18  DIA 1

Els alumnes de 6è han començat la seua aventura a la Granja-Escola “La Loma” a Elx. Des de hui i fins al pròxim divendres gaudiran de 4 dies plens d’activitats i diversions que no oblidaran mai.

A les 9.00h del matí partíem des de l'estació d'autobusos cap al nostre destí, ha sigut un viatge tranquil i amb nervis per arribar.

El primer que han fet ha sigut agrupar-se en cabanyes i els monitors s’han encarregat d’explicar les diferents activitats que faran al llarg del dia: tallers de manualitats, visita als animals i a la nit...discoteca!

Els alumnes han arribat amb molta il·lusió i ganes de passar-ho d’allò més bé.

11/04/18  DIA 2

Després d'un primer dia intens, hui hem visitat la ciutat d'Elx. La primera parada ha sigut el “Huerto del Cura”, on a pesar de veure diverses espècies de palmeres, hem pogut conéixer de primera mà la palmera imperial, nom que li va posar l'Emperadriu Sisi d'Àustria.

Després de disfrutar de la bellesa del palmerar, hem acudit a la Basílica de Santa Maria, on ens han comptat en què consistia el Misteri d'Elx que cada agost en les festes patronals es representa allí. Posteriorment després d'haver menjat i passejat pel nucli antic de la ciutat hem tornat de volta a la Granja on els alumnes han continuat amb tallers i activitats. L'aventura continua!

12/04/18  DIA 3

Hui ens hem alçat amb sol i el cel aclarit, així que han pogut realitzar l'anhelada tirolina i el parc multiaventura. Mentre un grup realitzava aquestes activitats, l'altre gaudia d'un passeig en piragua pel llac artificial.

Ja a la vesprada han canviat els torns i a més han estat en el rocòdrom. Diversió no els falta, els alumnes estan passant-ho en cada moment i cada activitat. A la tornada tindran un muntó de coses que contar.. Continuem afegint experiències a la nostra aventura!

13/04/18  DIA 4

I tota aventura té el seu final i la nostra arriba hui. Després de tres dies plens d'experiències, bon ambient i moltes rialles, els nostres alumnes es reuniran amb les seues famílies per a contar-los tot el que han viscut esta setmana. Vos podem assegurar que estos dies no van a oblidar-los... Fi de l'aventura!

<< MÉS IMATGES A LA GALERIA >>

Abril 2018

"1. Las cosas hechas con precipitación y quizás sin que anteceda aquella oración que sería necesaria, suelen engendrar pensamientos fastidiosos (Al P. Castilla, Frascati, 827- 1628). 2. Procuren todos llegar a ser religiosos observantes y de buen ejemplo para los seglares (ídem). 3. No crea V.R. que nuestra Religión, aunque ahora parece destruida a instancias de quien Dios sabe, no deberá resucitar, sino que incluso más que nunca crecerá con la ayuda del Señor, y creo que no tiene que pasar mucho tiempo:, por eso conviene permanecer firmes en la mortificación que Dios nos manda, porque con ella quiere probar quién lo sirve verdaderamente por amor y quien persevere verá la ayuda de Dios sobre sí (Al P. Pennazzi, Pesaro, 4364-1646)."