JORNADA DE PORTES OBERTES AMB GRAN ASSISTÈNCIA DE PARES, MARES I ALUMNES

16 d'Abril de 2018

El 14 d’abril s’ha celebrat la Jornada de Portes Obertes amb una assistència superior a 200 persones. En primer lloc, tots els assistents han estat rebuts en l’Església pel Rector de la comunitat escolàpia P. Enric Ferrer, qui els ha explicat els fonaments de l’educació calassància: Pietat i Lletres, Fe i Cultura. Seguidament, s’han distribuït en diferents grups segons l’etapa educativa en què estaven interessants: Infantil, Primària, Secundària i Batxillerat. Aleshores, professors i professores amb alguns alumnes han estat ensenyant les instal·lacions del centre així com la metodologia que s’utilitza basada en la introducció de les noves metodologies i de l’ús de l’iPad a partir de 5é de Primària. Els agraïm la seua confiança i interés per l’Escola Pia de Gandia.

>> MÉS IMATGES <<

Abril 2018

"1. Las cosas hechas con precipitación y quizás sin que anteceda aquella oración que sería necesaria, suelen engendrar pensamientos fastidiosos (Al P. Castilla, Frascati, 827- 1628). 2. Procuren todos llegar a ser religiosos observantes y de buen ejemplo para los seglares (ídem). 3. No crea V.R. que nuestra Religión, aunque ahora parece destruida a instancias de quien Dios sabe, no deberá resucitar, sino que incluso más que nunca crecerá con la ayuda del Señor, y creo que no tiene que pasar mucho tiempo:, por eso conviene permanecer firmes en la mortificación que Dios nos manda, porque con ella quiere probar quién lo sirve verdaderamente por amor y quien persevere verá la ayuda de Dios sobre sí (Al P. Pennazzi, Pesaro, 4364-1646)."