FINALITZEM MOVIMENT CALASSANÇ

1 de Juny de 2018

Aquest dimarts 29 de maig s’han acabat les sessions de Moviment Calassanç. El curs 17/18 ha estat carregat d'experiències i moments compartits que ens han fet créixer com a persones i com a cristians. Els catequistes hem ajudat als alumnes a tindre experiències positives i descobrir en elles l’acció de Déu.

Encara tenim les experiències d'estiu per finalitzar l'any i enllaçar amb el següent, però hem tingut aquesta última sessió especial d'una manera més lúdica i compartida entre els diferents cursos d'ESO i Batxillerat.

D'aquesta manera donem gràcies per tot el que hem rebut durant l’any.

Al voltant de 30 alumnes del col·legi participaran, en juliol, en les diferents experiències d’estiu. Podran conviure amb alumnes de diferents centres de l’Escola Pia Betània i segur que tornen en setembre amb il·lusió i forces renovades per compartir amb els que no hi podran anar.

Seguim fent camí amb Calassanç, educant en fe i cultura, anunciant l'evangeli i transformant la societat. Una forta abraçada fraterna!

Maig 2019

"1. En cuanto al joven, por ahora no hay sitio en el noviciado:, es preciso ir muy cautos y conocer a uno antes de darle el hábito (Al P. Castilla, Frascati, 853-1628). 2. Los juicios de Dios son inescrutables y comúnmente parece a todos cosa extraordinaria que dure tanto el contagio en esa ciudad. El Señor dé a todos verdadero conocimiento de la causa y después ánimo eficaz para poner remedio (Al P. Alacchi, Venecia, 1620-1631). 3. ...me ha entregado una carta de V. R. y me ha relatado de boca la obra de esas Escuelas Pías de Palermo, con tanta exageración que si fuese verdad la mitad, me sería de gran consuelo:, tengo que creer que usa mucha solicitud y diligencia, porque al estar empleados novicios muy jóvenes sin práctica de escuelas y sin ejercicios particulares de retiro y devoción, no puede ir con la perfección que se requiere (Al P. Alacchi, Palermo. Moncallero 37-1634)."