EUCARISTIA FINAL DE CURS

13 de Juny de 2018

Al llarg de l’any hem viscut una gran quantitat d’experiències de tot tipus de caràcter pastoral:

-       Més de 100 alumnes han participat al Moviment Calassanç tant en primària, com en secundària.

-       Famílies d’Infantil han participat a l’activitat de Moviment Calassanç a l’etapa Betlém.

-       Més de 30 alumnes  de 4t de primària han rebut el Sagrament de l’Eucaristia.

-       I també un grup de cinc joves de 4t de secundària s’han confirmat.

-       A banda de totes les activitats pastorals i d’acció social que s’han fet al llarg de l’any com campanyes, oració del matí, tutories de pastoral, oració continua,...

Per tant per a celebrar aquest any que ha passat i donar gràcies a Déu per tot el que s’ha fet tindrem  una celebració el 17 de juny a les   11 hores a l’Església de l’Escola Pia.

En l’eucaristia ens unirem en acció de gràcies de dos membres de la nostra Comunitat Escolàpia: el Pare Escolapi Vicent Garcia i l’antiga mestra de Plàstica Eugènia Herrero que van compartir vida i treball amb alumnes, professors i pares.

Vos esperem a tots el pròxim diumenge per compartir un dia de festa i d’acomiadament fins al curs que ve.

Febrer 2019

"1. Procure hacer amar la virtud de la santa humildad por medio de la cual conocerán el modo de obrar en todo momento (Al P. Busdraghi, Nápoles, 1325-1630). 2. No recuerdo haberle otorgado algún permiso que lo exima de hacer lo que le ordene el Superior inmediato:, no se admitan excusas semejantes a nadie, y así se lo dirá, ya que esto causaría desorden en la Religión (Al P. Cipolletta, Nursia, 1326-1630). 3. No puedo decirle otra cosa sino que el amor de Dios y de nuestro Instituto ha de mantener a V.R. y a los restantes religiosos nuestros, fuertes y perseverantes en la santa observancia (Al P. Grien, Nikolsburg, 4440-1647)."