CONVIVÈNCIA 4t D’ESO, PREVENTORI INFANTIL AL REAL DE GANDIA

8 d'Octubre de 2018

Els alumnes de 4t ESO han visitat el Preventori Infantil “Nuestra Señora del Amparo”, al Real de Gandia. Allí han pogut gaudir d’una jornada de convivència amb els alumnes del centre.

La convivència ha consistit en descobrir un indret únic que tenim molt prop de casa, visitant les instal·lacions i el col·legi on conviuen al voltant de 50 alumnes. Maria José ens ha guiat per la residència, menjador i demés instal·lacions del centre.

A l’hora de l’esmorzar hem compartit el pati amb els alumnes del centre i l’esport ha sigut el protagonista, amb partits de futbol i bàsquet fins que els xiquets han tingut que tornar a classe.

La convivència ha finalitzat amb una dinàmica de grup per compartir idees al voltant de l’experiència i una celebració de la paraula on hem pogut agrair tot allò que tenim cada dia i no ens adonem per considerar-ho “normal” o quotidià.

Afortunadament, el temps ens ha acompanyat i els alumnes han quedat molt satisfets amb la jornada viscuda. Esperem siga de profit en un futur i els ajude a formar-se com a persones solidàries i socialment implicades.

Febrer 2019

"1. Procure hacer amar la virtud de la santa humildad por medio de la cual conocerán el modo de obrar en todo momento (Al P. Busdraghi, Nápoles, 1325-1630). 2. No recuerdo haberle otorgado algún permiso que lo exima de hacer lo que le ordene el Superior inmediato:, no se admitan excusas semejantes a nadie, y así se lo dirá, ya que esto causaría desorden en la Religión (Al P. Cipolletta, Nursia, 1326-1630). 3. No puedo decirle otra cosa sino que el amor de Dios y de nuestro Instituto ha de mantener a V.R. y a los restantes religiosos nuestros, fuertes y perseverantes en la santa observancia (Al P. Grien, Nikolsburg, 4440-1647)."