CONVIVÈNCIA 3r D’ESO, COL·LEGI SANT JOSEP DE CALASSANÇ D’ALGEMESÍ

8 d'Octubre de 2018

El passat divendres 5 d’octubre vam anar a Algemesí per compartir una jornada de convivència tots els alumnes de 3r d’ESO. Vam aprofitar per conèixer-nos més i també per fer nou amics d’Algemesí. Els dos col·legis formem part de la Pressència Escolapia de València Sud, i compartim moltes cosses: volem fer present en el nostre entorn una manera especial de viure, volem transformar el món i fer-ho més fratern, a través de l’educació.

Ens van rebre al col·legi, vam esmorzar junts i dividits en tres grups de 40 (tots barrejats) vam fer una visita pel poble: el museu de la festa (patrimoni de la humanitat) i els llocs més característics de la localitat, amb uns amfitrions que ens vam tractar d’allò més bé.

Per finalitzar vam celebrar un acte senzill a la Parròquia prop del col·legi: vam adonar-nos que tot el que anem a fer aquest curs està en les nostres mans. Tu tens en les teues mans la possibilitat de viure millor i d’ajudar a tots a ser més feliços. I quan ens falten les forces i els ànims, haurem de posar-nos en les teues mans, les del nostre Pare.

Agraïm els companys d’Algemesí la seua hospitalitat, esperem poder fer moltes més coses junts, i estem ja disposats a viure aquest curs gaudint de tot el camí que anem fent.

Febrer 2019

"1. Procure hacer amar la virtud de la santa humildad por medio de la cual conocerán el modo de obrar en todo momento (Al P. Busdraghi, Nápoles, 1325-1630). 2. No recuerdo haberle otorgado algún permiso que lo exima de hacer lo que le ordene el Superior inmediato:, no se admitan excusas semejantes a nadie, y así se lo dirá, ya que esto causaría desorden en la Religión (Al P. Cipolletta, Nursia, 1326-1630). 3. No puedo decirle otra cosa sino que el amor de Dios y de nuestro Instituto ha de mantener a V.R. y a los restantes religiosos nuestros, fuertes y perseverantes en la santa observancia (Al P. Grien, Nikolsburg, 4440-1647)."