CELEBRACIÓ DE SANT JOSEP DE CALASSANÇ 2018

27 de Novembre de 2018

El 23 de novembre l’Escola Pia de Gandia ha celebrat la festivitat de Sant Josep de Calassanç. A les 9.30h tots els alumnes de Secundària i Batxillerat celebraren l’Eucaristia presidida pel Vicari Episcopal Francisco Revert acompanyat per la comunitat Escolàpia de Gandia, també representants de la corporació municipal, de la Església local i d’altres centres educatius.

Després de l’Eucaristia va haver un esmorzar que van compartir tots els alumnes del centre.

Els alumnes d’infantil van tindre tallers, els de primària van tindre la tradicional tómbola en la que tots els alumnes van gaudir dels jocs i dels regals, la pluja no va impedir que tots els xiquets s’ho passaren molt bé.

Al llarg del matí, tots els alumnes de ESO i Batxillerat han pogut disfrutar dels tallers, jocs, partits de futbol, karaoke, etc.

Es necessari assenyalar que distints alumnes dels últims cursos de ESO i batxillerat van acudir a ajudar a celebrar la festa als més menuts i així organitzen tallers en primària i infantil.

Com sempre el final va ser el partit dels alumnes de 4t ESO amb els professors que va estar molt disputat.

<< MÉS IMATGES >>

Maig 2019

"1. El Señor le conceda siempre más fervor de espíritu para mayor utilidad de las almas (Al P. Castilla, Frascati, 852-1628). 2. Podrá escribir al P. Vicente a Narni que su madre ha pasado a mejor vida, y que aplique algunas misas por su alma (Al P. Castilla, Roma, 1788-1632). 3. ...y que no mande ordenar ni al H. Jenaro ni al otro clérigo sin orden mía, porque oigo que no estudian y no son aptos para el sacerdocio (ídem)."