VISITA DEL EXPRESIDENT DE LA GENERALITAT VALENCIANA ALBERTO FABRA

25 de Gener de 2019

Els alumnes de 3 ESO del nostre centre han acabat la Unitat Didàctica sobre els organismes de Governs d'una forma molt especial. Hem rebut la visita de l'Expresident de la Generalitat i actual Senador Don Alberto Fabra.

Els alumnes han gaudit d'un testimoniatge de primera mà de la persona que va ostentar la responsabilitat de govern en la Comunitat durant 4 anys. Els ha relatat com va ser la seua arribada a la presidència des de l'Alcaldia de Castelló, i com era el seu dia a dia en el càrrec. També els ha explicat com és la vida d'un Senador a Madrid, càrrec que ostenta en l'actualitat. Posteriorment s'ha obert un torn de preguntes amb els alumnes. D'aquesta manera hem tancat la Unitat Didàctica amb una experiència que els alumnes no oblidaran, agrair la proximitat i la predisposició de Don Alberto Fabra per a realitzar l'activitat.

Abril 2019

"1. ...las escuelas van bien y van aumentando los escolares, en lo que V.R. debe poner todo empeño siendo nuestro instituto no sólo la escuela de letras, sino lo que más importa del santo Temor de Dios (Al P. Franchi, Podolin, 4176- 1644). 2. V.R. será muy cuidadoso en recibir al hábito, si no son personas muy a propósito para aumentar el crédito de nuestro Instituto (ídem). 3. Oremos por la victoria de los ejércitos del Emperador contra tantos enemigos que lo persiguen (ídem). 4. Con la paciencia se deben superar todas las cosas (Al P. Cerutti, Narni, 4364-1646)."