'SUPER MARIO HEALTH', PROJECTE 6é PRIMÀRIA

6 de Febrer de 2019

Aquest trimestre els alumnes de 6é de primària s'han embarcat en el projecte “Super Mario Health”, un projecte que part de l'assignatura de Ciències Naturals, on han pogut conéixer de primera mà el procés i els aparells que intervenen en la funció de nutrició a través d'interessants activitats de gamificació i de treball col·laboratiu.

Un dels treballs que han realitzat ha sigut una investigació en grup que han plasmat de forma creativa en un “Lap Book”, també han dissenyat un decàleg d'hàbits saludables on s'han mostrat com a exemple i han animat a la resta de companys del col·legi ha portar una vida més sana a partir de pancartes amb frases motivadores.

Gran treball el dels nostres alumnes que finalitzarà amb el concurs de cuina “Mini xef” dilluns que ve, on hauran de competir per equips per a elaborar la recepta més sana i abellidora. Qui sap, igual en un futur arriben a ser grans doctors.

Abril 2019

"1. ...las escuelas van bien y van aumentando los escolares, en lo que V.R. debe poner todo empeño siendo nuestro instituto no sólo la escuela de letras, sino lo que más importa del santo Temor de Dios (Al P. Franchi, Podolin, 4176- 1644). 2. V.R. será muy cuidadoso en recibir al hábito, si no son personas muy a propósito para aumentar el crédito de nuestro Instituto (ídem). 3. Oremos por la victoria de los ejércitos del Emperador contra tantos enemigos que lo persiguen (ídem). 4. Con la paciencia se deben superar todas las cosas (Al P. Cerutti, Narni, 4364-1646)."