II JORNADA ESPORTIVA SOLIDÀRIA, TERMINI D’INCRIPCIONS

17 d'Abril de 2019

Estimades famílies, recordeu que s´acaba el termini d’incripcions per a la II Jornada Esportiva Solidària que hem organitzat per a l’1 de maig.

Per una banda realitzarem un Torneig de Pàdel. Aquest esdeveniment estarà obert a tota la comunitat educativa: alumn@s de Segon Cicle ESO i Batxillerat, personal docent/administració/serveis i mares/pares d'alumnes), amb dos nivells de joc (baix-mig/mig alt). Necessitem recopilar la informació necessària per a previndre l'organització de l'esdeveniment. Cal registrar-se amb una adreça de correu vàlida i especificar el nom i cognoms. Les places són limitades i es tancarà quan s'arribe al nombre màxim disponible (16 parelles). El preu de la inscripció serà 5 € per participant

Cal apuntar-se al següent enllaç:

TORNEIG DE PÀDEL   https://forms.gle/beCaEevjZnHnS6j7A

També anem a realitzar una SÈRIE D’ACTIVITATS ESPORTIVES per a tot Infantil, Primària i Primer Cicle d’ESO. Els alumnes hauran d’estar acompanyats pels seus pares o tutors. El personal de l’organització estarà pendent del correcte funcionament de les activitats i per motius de logística cal que els pares/tutors puguen fer-se càrrec dels alumnes. La inscripció per a participar serà 2 € per alumne.

INSCRIPCIÓ JORNADA ESPORTIVA:  https://forms.gle/yM8bHgnFENL5TZ266

L'organització posarà a la disposició dels participants un bar solidari, on es serviran entrepans i begudes. Per tant ens agradaria saber si faríeu ús d’aquest servici. Les persones que hagen emplenat el formulari del pàdel no cal que tornen a especificar si es quedaran a dinar en aquest enllaç. Farem el recompte amb la informació d’ambdós formularis.

BAR SOLIDARI (ESMORÇAR I/O DINAR): https://forms.gle/ahgUhBXazixfb6Ts6

Tots els diners recaptats aniran destinats a l’ONG ITAKA ESCOLAPIS

Per a la organització d’aquesta jornada han col·laborat les següents empreses:

GUIXA – HOTEL PORTO – PALETS BOLTA

Maig 2019

"1. En cuanto al joven, por ahora no hay sitio en el noviciado:, es preciso ir muy cautos y conocer a uno antes de darle el hábito (Al P. Castilla, Frascati, 853-1628). 2. Los juicios de Dios son inescrutables y comúnmente parece a todos cosa extraordinaria que dure tanto el contagio en esa ciudad. El Señor dé a todos verdadero conocimiento de la causa y después ánimo eficaz para poner remedio (Al P. Alacchi, Venecia, 1620-1631). 3. ...me ha entregado una carta de V. R. y me ha relatado de boca la obra de esas Escuelas Pías de Palermo, con tanta exageración que si fuese verdad la mitad, me sería de gran consuelo:, tengo que creer que usa mucha solicitud y diligencia, porque al estar empleados novicios muy jóvenes sin práctica de escuelas y sin ejercicios particulares de retiro y devoción, no puede ir con la perfección que se requiere (Al P. Alacchi, Palermo. Moncallero 37-1634)."