Buscador web


Paraula:


Destacats







Notícies

FORMACIÓ DEL PROFESSORAT

27 de Juny de 2019

 

La formació del professorat és un element fonamental per a millorar la seua capacitació i adaptació als canvis socials i legislatius. Durant els mesos de maig i juny, el claustre de professors ha participat en diferents accions formatives molt significatives.

 

En primer lloc, en dues sessions, els professorat juntament amb el personal d’administració, van rebre formació sobre l’adaptació al nou Reglament de Protecció de Dades i l’ús de tota la informació que es recopila en un centre educatiu. L’assessor de Prodat, sr. Manuel Gil, en dues sessions molt pràctiques i il·lustratives explicà els diferents canvis i resolgué tots els dubtes que es varen plantejar.

 

Altra formació molt interessant va estar la realitzada per la Conselleria d’Educació sobre ciberseguretat i ús de xarxes socials en la qual tot el professorat va participar. D’una forma molt amena i pràctica, ens explicaren tots els perills i problemes que hi ha al voltant de l’ús d’Internet i de les noves tecnologies.

 

Finalment, díhuit professors i professores participaren en una formació al voltant del programa Zuludesk per tal de millorar la seua gestió a partir del curs 2019-2020. En una primera part, s’explicà l’ús a l’aula i de l’aplicació Zuludesk Parent per a explicar a les famílies en les reunions; i, en una segona sessió, els encarregats Tics resolgueren tots els dubtes al voltant de la gestió dels 600 iPads que hi ha actualment al centre.


Compartir en xarxes socials:




Galeria d'imatges associada:


Calendari del Mes


Setembre 2019

LMMJVSD
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

El temps a Gandia

Nº Visites: 5089490

L'Any amb Calassanç

"1. Yo con la ayuda del Señor, como refresque un poco estaré ahí:, ahora estoy impedido por una pequeña molestia de las almorranas (Al P. Castilla, Frascati, 524-1626). 2. En cuanto al H. Juan Bautista si no reconoce la mortificación que Dios le manda para su enmienda siempre estará mal y hará el trabajo sin o con poquísimo mérito. El Señor por gracia particular se lo dé a entender, porque él, como está lleno de juicio propio, no lo reconocerá. Haga que rece por ello al Señor de verdad y después ayúdelo también con la oración de los demás y de los alumnos, porque hace falta gran misericordia del Señor para iluminar a uno que está lleno de su propio juicio (Al P. Cherubini, Narni, 525-1626). 3. En cuanto a la mortificación del P. Ciríaco, del diácono Esteban y del clérigo Domingo veo claro que no han sacado de ella el provecho que debían. Pero que esperen otras mayores de la mano de Dios, si no se humillan en el futuro. Consiento en que vuelvan a sus puestos, pero estén sobre aviso, porque el Señor suele mortificar de forma distinta a como lo hago yo u otro Superior (ídem). 4. Sabe muy bien que por no discutir con los de los Stigmas dejamos perder 6.000 escudos (Al P. Cherubini, Nápoles, 956-1628). 5. Procure dar ejemplo de humildad a todos besando los pies a todos cada viernes que será de gran edificación, y los demás se animarán a hacer actos de humildad, y lo mismo en las restantes casas que crea a propósito para crecer en la santa virtud (ídem). 6. Avise a aquel novicio que dice que se porta relajadamente ya que si no logra ser mortificado, tampoco logrará hacer oración (Al P. Bandoni, Frascati, 1874-1632). 7. Tengo gran compasión de que haya tantos enfermos y convalecientes, y me parece que todo este mal, al menos en su mayor parte procede de indigestión, porque dice el billete que todos miran a ver quién puede robar más en casa para comer, porque V.R. no les da en el comedor, y otras cosas que son despropósitos (Al P. Graziani, Nápoles, 2276-1634). 8. Oigo que en la Duchesca son muy pocos los que van a la oración y a otros ejercicios espirituales, y faltando en esto no es de extrañar que luego no se haga con diligencia el instituto:, tampoco se habla nunca de la manera de perfeccionar más dicho Instituto. V.R. vigile, que éste es su oficio, y procure que el Ministro ponga todo empeño en este particular, que oyendo lo contrario me será de gran dolor (Al P. Fedele, Nápoles, 3174-1639)."

Destacats