CONVIVÈNCIA INTERCOL·LEGIAL 1r ESO A SIETE AGUAS

13 Febrer, 2020

Entre els dies 7 i 9 de febrer, s'ha celebrat la Convivència Intercolegial de la zona est a Siete Aguas; a la qual van assistir 24 alumnes pertanyents al Moviment Calassanç de 1r de l'ESO de Gandia.

Al costat d'altres alumnes dels col·legis Sant Joaquim i Calasanz València, Castelló, Albacete, han tingut temps en el qual han conegut nous amics i compartit amb ells les seues experiències.

Durant estos dies han reflexionat sobre les seues vides i la vocació a la qual estan cridats, per a això han treballat amb el personatge bíblic de la Samaritana.

Quan la Samaritana va arribar al pou de Jacob per a traure aigua era una persona sense horitzons ni objectius en la seua vida; estava angoixada, però buscava la felicitat sense trobar-la. Acudia diàriament al pou per a assaciar la seua set i la dels seus, però per molt que begueren tornaven a tindre set; set de cerca i insatisfacció. La samaritana estava assedegada de pau, de felicitat i de vida.

Jesús està al servei dels assedegats del seu Esperit. Jesús és el Mestre del senzill; som nosaltres mateixos els qui de vegades ho fem complicat.

Acabe destacant el bon ambient entre tots i ganes de tornar a participar en altres trobades.

<< MÉS IMATGES >>

Facebook Twitter LinkedIn Email