SUSPENSIÓ CLASSES i EIXIDES

13 Març, 2020

Estimats pares i mares dels nostres alumnes,

Seguint les instruccions i recomanacions de la Conselleria d’Educació i les autoritats sanitàries els informem que:

▪ En la Resolució de 12 de març de 2020, de la consellera de Sanitat Universal i Salut Pública, s’acorda “suspendre, en l’àmbit de la Comunitat Valenciana, les activitats i viatges d’oci, culturals o similars, organitzats per centres socials i educatius de qualsevol nivell, associació, entitat cultural, o altres que es desenvolupen dins o fora de la Comunitat Valenciana...”.

▪ Segons comunicat oficial de la Generalitat Valenciana la “Suspensió oficial d’activitat docent en tots els nivells educatius (Universitats, Batxillerat, Educació Secundària i Infantil, Guarderies, Formació Professional i uns altres) a partir del dilluns 16 de març.

En definitiva, totes les eixides culturals, teatres i complementàries: Granja-escola la Loma 6é Primària, Irlanda 2n ESO, Jaca 4t ESO, excursions de Secundària-Batxillerat del 3 d’abril, excursions d’Infantil-Primària del 30 d’abril, etc., queden suprimides fins a disposar de nova informació i s’haja normalitzat la situació. Les empreses organitzadores aniran posant-se en contacte amb les famílies per tal de resoldre la cancel·lació de les activitats.

Respecte la continuïtat de l’activitat docent a partir del 23 de març es farà de la següent forma:

▪ Infantil fins a 4t de Primària: els mestres han preparat materials que s’enviaran per Educamos progressivament. A mesura que tinguen les tasques realitzades, hauran d’enviar la tasca mitjançant una foto o escanejada a través d’Educamos per tal que el mestre/a la revise.

▪ 5é de Primària fins a 2n de Batxillerat: els professors impartiran classe a través de l’aplicació Meet, que tenen a l’iPad tots els alumnes, en l’horari de juny en Primària i l’habitual en Secundària-Batxillerat. Es controlarà la connexió dels mateixos.

▪ A través de la plataforma EDUCAMOS poden sol·licitar al professorat qualsevol informació particular de l’assignatura. Si alguna família no disposa de la contrasenya poden sol·licitar-la a través del correu electrònic: secretaria.gandia@escolapiosbetania.es.

Atentament,

Equip Directiu