Eucaristia Familiar

9 de Març de 2011

El passat Diumenge 6 de març, celebràrem la segona Eucaristia Familiar, que com sabeu, compartirem cada primer diumenge de mes. Son moltes les experiències viscudes al llarg del mes i l’Eucaristia un bon moment per a compartir-les i deixar-nos posar en mans de Deu. A més de les tasques pròpiament pedagògiques del dia a dia, l’alumnat ha pogut completar la seua formació amb nombroses activitats interessantíssimes, com visites culturals i acadèmiques, conferencies... (activitats que podeu veure a la nostra web), sent totes elles un motiu de satisfacció i esforç per al professorat que ho ha preparat. Però també hi ha hagut dificultats considerables; a alguns membres de la comunitat educativa els ha visitat l’enfermetat o han tingut que ser intervinguts i això ens preocupa i és la nostra pregària i eucaristia desitjar-los una prompta recuperació. Aprofitem per convidar-vos de nou a participar, tenim l’objectiu de fer aquesta Eucaristia de forma oberta i amb la participació dels diferents membres de la Comunitat, unint Fe i Cultura, unint les experiències quotidianes amb el missatge de reconciliació de Jesús. Vos esperem.

Maig 2018

"1. El Señor le conceda siempre más fervor de espíritu para mayor utilidad de las almas (Al P. Castilla, Frascati, 852-1628). 2. Podrá escribir al P. Vicente a Narni que su madre ha pasado a mejor vida, y que aplique algunas misas por su alma (Al P. Castilla, Roma, 1788-1632). 3. ...y que no mande ordenar ni al H. Jenaro ni al otro clérigo sin orden mía, porque oigo que no estudian y no son aptos para el sacerdocio (ídem)."