2n de Batxillerat de Ciències participa en la Setmana de la Ciència (UPV Gandia)

15 de Novembre de 2011

El dimarts 8 de novembre els alumnes de 2n de Batxillerat de Ciències de la Salut i Tecnològic participaren en les activitats organitzades per la UPV de Gandia amb motiu de la Setmana de la Ciència. En primer lloc, els alumnes reberen una xarrada informativa sobre les diferents titulacions que ofereix la UPV de Gandia així com les seues eixides professionals i laborals.

La visita s’organitzà en dos itineraris: un mediambiental i un altre físic. En l’itinerari mediambiental els alumnes pujaren a una zodiac i obtingueren mostres marines que després analitzaren al laboratori. L’itinerari físic es dividí en quatre moments diferenciats: visita a les cambres acústiques, pràctiques respecte l’espectre electromagnètic, muntatge i funcionament d’una maqueta de cotxe elèctric que funciona mitjançant la producció d’H2 (hidrogen) i xarrada sobre el funcionament d’un sonar.

Febrer 2019

"1. Procure hacer amar la virtud de la santa humildad por medio de la cual conocerán el modo de obrar en todo momento (Al P. Busdraghi, Nápoles, 1325-1630). 2. No recuerdo haberle otorgado algún permiso que lo exima de hacer lo que le ordene el Superior inmediato:, no se admitan excusas semejantes a nadie, y así se lo dirá, ya que esto causaría desorden en la Religión (Al P. Cipolletta, Nursia, 1326-1630). 3. No puedo decirle otra cosa sino que el amor de Dios y de nuestro Instituto ha de mantener a V.R. y a los restantes religiosos nuestros, fuertes y perseverantes en la santa observancia (Al P. Grien, Nikolsburg, 4440-1647)."