Preparació festa Calassanç

23 de Novembre de 2011

Estos dies hem començat els preparatius de la setmana on tindran lloc les celebracions de Sant Josep de Calassanç, patró de totes les Escoles Populars Cristianes i fundador de l’Escola Pia. A més, el mateix dia també se celebra el Dia dels Mestres.

( foto dels alumnes de 1r ESO A amb els treballs de plàstica )

Els alumnes de secundària ja estan presentant els seus treballs de plàstica per fer l’ambientació del centre. I els poemes d’enguany els podrem trobar aquesta setmana penjats al web del col•legi.

( foto de l’assaig del cor )

També el cor ha iniciat els assajos per al Certamen poètic i musical que enguany porta per lema “Escolapis, escampant vida”. Participaran els xiquets d’infantil, primària, secundària i batxillerat.

Les activitats programades són les següents:

Dijous 24 a les 20.00 h. Tindrà lloc a l’església del col•legi el Certamen poètic i musical.

Divendres 25 a les 9,30 h. Celebració de l’Eucaristia per a alumnes, famílies, professors, antics alumnes i autoritats.

En acabar i al llarg del matí tindran lloc diferents activitats esportives, tallers de manualitats i jocs col•lectius i finalment a les 12,30 h. es realitzarà el partit de futbol entre professors i alumnes de 4t d’ESO.

Esteu totes i tots convidats a passar unes jornades de celebració i festa en memòria del nostre patró i fundador!!!!

Maig 2018

"1. El Señor le conceda siempre más fervor de espíritu para mayor utilidad de las almas (Al P. Castilla, Frascati, 852-1628). 2. Podrá escribir al P. Vicente a Narni que su madre ha pasado a mejor vida, y que aplique algunas misas por su alma (Al P. Castilla, Roma, 1788-1632). 3. ...y que no mande ordenar ni al H. Jenaro ni al otro clérigo sin orden mía, porque oigo que no estudian y no son aptos para el sacerdocio (ídem)."