L'Escola Pia de Gandia rep la visita del Superior General de l’Orde de l’Escola Pia

16 de Desembre de 2011

En aquests dies pròxims al Nadal, l’Escola Pia de Gandia rep la visita del Superior General de l’Orde de l’Escola Pia. És un motiu d’alegria i de continuar fent Escola Pia tots junts. Durant aquest any s’ha proposat com a lema: “Escolapis: escampant vida” i, en aquest cas, la visita del Pare General suposa un revulsiu en tota la tasca que està realitzant l’Escola Pia a Gandia des de fa més de 200 anys.

Amb aquest lema volem posar especial èmfasi en la recerca d’un lloc per a cadascun dels nostres alumnes, educadors, personal no docent, pares i mares de famílies, etc. Cal que cadascú trobe el seu paper en aquesta aventura increïble que és la vida. Qui ens dediquem a l’educació som responsables de que cada xiquet se senta protagonista d’aquesta recerca.

Enguany celebrem l’any vocacional escolapi. Segueix sent necessari que hi haja joves que es plantegen d’una manera seriosa servir als altres seguint Jesús pel camí de Calassanç. És tasca de tots i totes que això estiga al seu abast.

El P. Pedro Aguado, Superior General, visitarà l’Escola Pia de Gandia el pròxim dimarts 20 de desembre, vindrà acompanyat pel P. Miguel Giráldez Assistent per Espanya i pel P. Francisco Montesinos, Provincial de València. El contingut de la visita serà el següent:

10 hores: Arribada a Gandia, salutació als religiosos en la comunitat.

10,30 hores: Reunió amb els alumnes que participen a l’Hinnení.

11 hores: Trobada amb els xiquets i les famílies en l’església del nostre col·legi, amb una actuació del cor del col·legi (xiquets d’Infantil, Primària, Secundària i Batxillerat), alumnes del 1r Cicle de Primària amb una representació sobre Calassanç i el 2n Cicle de Primària amb l’Auca de Calassanç.

12,15 hores: Reunió amb l’Equip Directiu.

Descàrrega de documents:

Maig 2018

"1. El Señor le conceda siempre más fervor de espíritu para mayor utilidad de las almas (Al P. Castilla, Frascati, 852-1628). 2. Podrá escribir al P. Vicente a Narni que su madre ha pasado a mejor vida, y que aplique algunas misas por su alma (Al P. Castilla, Roma, 1788-1632). 3. ...y que no mande ordenar ni al H. Jenaro ni al otro clérigo sin orden mía, porque oigo que no estudian y no son aptos para el sacerdocio (ídem)."