EL PARE GENERAL DE L’ESCOLA PIA PARLA AMB ELS ALUMNES D’HINNENÍ

21 de Desembre de 2011

El dimarts 20 de desembre ens va visitar el P. General de l’Escola Pia, Pedro Aguado.

El primer moment que va tindre aquesta visita fou amb els alumnes des de 1r d’ESO fins a 2n de Batxillerat que participen en els distints grups d’Hinnení.

El P. General els va preguntar als alumnes que feien en aquest grup i contestaren: parlem de les nostres coses, compartim experiències, mengem junts, cultivem la fe, ...

Ell els va dir que estava molt content que les primers persones que visitava foren ells. Va arribar el moment que els joves van preguntar en què consisteix el càrrec de P. General, com va arribar a eixe càrrec i qüestions més.

Per últim, els va dirigir unes paraules d’ànim per a continuar en el grup. Els va convidar a fer-se la següent pregunta:

Què és el que Déu vol per a la nostra vida?

I també els va dir que la fe no és complicada, que calia descobrir mitjançant un procés en el qual ens podem acompanyar des d’Hinnení.

Maig 2019

"1. En cuanto al joven, por ahora no hay sitio en el noviciado:, es preciso ir muy cautos y conocer a uno antes de darle el hábito (Al P. Castilla, Frascati, 853-1628). 2. Los juicios de Dios son inescrutables y comúnmente parece a todos cosa extraordinaria que dure tanto el contagio en esa ciudad. El Señor dé a todos verdadero conocimiento de la causa y después ánimo eficaz para poner remedio (Al P. Alacchi, Venecia, 1620-1631). 3. ...me ha entregado una carta de V. R. y me ha relatado de boca la obra de esas Escuelas Pías de Palermo, con tanta exageración que si fuese verdad la mitad, me sería de gran consuelo:, tengo que creer que usa mucha solicitud y diligencia, porque al estar empleados novicios muy jóvenes sin práctica de escuelas y sin ejercicios particulares de retiro y devoción, no puede ir con la perfección que se requiere (Al P. Alacchi, Palermo. Moncallero 37-1634)."