FESTA DE FALLES 2012

15 de Març de 2012

Com en anys darrers l’Escola Pia s’uneix a les Festes de Falles de la nostra ciutat. Tenim falles a la plaça de l’Escola Pia, quasi tocant els nostres balcons i al cantó de la Vila Nova, ben prop de l’entrada de Primària.

Els alumnes i els Mestres d’Infantil i Primària, han preparat un monument faller, amb el lema “Conta contes” amb els seus ninots i llegendes adients, parlant del Cigronet, de la Ventafocs i del Flautista d’Hammelin.

A mig dia, com mana la tradició, s’ha fet la tradicional globutada amb l’ordre al pirotècnic inclosa (poden veure el vídeo a aquesta mateixa web).

A més a més, el col•legi estrena la seua Banda de Música amb tot tipus d’instruments (bombo, plats, caixa, clarinets, saxos alts i tenors, trombons, trompetes i flautes), dirigida pel professor Ferran Pelegrí i formada per professors i alumnes (Llorenç Mellado, Alícia Izquierdo, Ana Gómez, Esther Herrero, Joan Boluda, Juan Aranda, Ignacio Pla, Mireia Rodríguez, Toni Huguet, Cristina Cerveró, Pere Cerveró, Maria Miñana, Toni Ferrer, Borja Ros, Alberto Garcia i Sergio Ferrer).

Han interpretat peces ben conegudes com ara El Faller, València, Paquito Xocolater, Borosko, Quelo, La Fallera, Xàbia, Tio Ramon, Operador i Jose Luis Valero.

Tota aquesta animació, junt amb la traca i el foc, s’ha completat amb una bona xocolatada amb magdalenes, que ha patrocinat l’ACPA del Col•legi. El bon ambient ha estat present al llarg del dia.

Els desitgem a tots que passen uns bons dies de falles.

MÉS IMATGES A LA GALERIA

Setembre 2018

"1. No me responde dónde se encuentran los lugares comunes y dónde pueden estar sin dar mal olor a la casa, que importa mucho, tanto para la salud como para la limpieza de la misma (Al P. Ottonelli, Cárcare, 253-1624). 2. En cuanto a la tela que ha de ponerse sobre el colchón para conservarlo limpio, ha de ser muy vasta, de forma que no parezca que tienen sábanas en la cama (Al P. Costantini, Nursia, 953-1628). 3. No sé cuál es el motivo de que lleguen tan pocas limosnas a esa casa, si no es porque no se atiende al instituto con la diligencia que se debería (Al P. Castilla, Frascati, 1212-1629). 4. No dé crédito a cartas o palabras de otros sino a mis cartas como de costumbre (Al P. Sorbino, Cesena, 21181-1633). 5. Para arreglar las cosas el hombre debe disimular, más aún, tragar bocados amargos porque el bien común se debe preferir al particular (Al P. Alacchi, Palermo, 2594-1636). 6. V.R. procure ser más humano con todos, y esfuerce su naturaleza para no irritarse ni hablar tan alto que lo oigan los vecinos, que espero se habrá enmendado del año pasado. Procure tener a todos contentos si quiere que trabajen a gusto y esto exhortándolos con palabras de padre y no bramándoles (ídem). 7. V.R. procure consolar a todos en lo que humanamente pueda, buscando con todo empeño la observancia de nuestras Constituciones que será algo muy justo por ser éste el único camino para que los nuestros vayan al Paraíso (Al P. Peri, Savona, 2595-1636)."