LIP DUB 2012

24 de Maig de 2012

Ahir de matí, vam fer la primera part de la gravació del LIP DUB 2012 ESCOLA PIA GANDIA , amb el personal de tot el centre. Primer s’ha fet la gravació a Primària, on els alumnes anaven segons el Cicle amb un color de samarreta i els Mestres amb un altre; i després s’ha començat a l’edifici de la Universitat, des dels menuts d’Infantil fins als de Batxillerat.

Igualment s’han incorporat el personal del menjador i cuina, de neteja i serveis. Ens han faltat la cloenda amb tots al pati que es completarà el proper dilluns.

Han estat presents també les televisions autonòmica i local que han gravat els seus reportatges.

Notícia als informatius de C9

TRAILER

Febrer 2019

"1. Por el Sr. Ventura he recibido una carta de V.R. y de otra persona, que me avisa de que los alumnos del P. Mateo salen a menudo una hora y pico antes que los otros, con la excusa de que van a confesarse, mientras que a lo que van es a jugar y a tirarse piedras, con escándalo de los ciudadanos. Dicen también que dicho Padre se duerme con frecuencia en la escuela. En cuanto a ir los alumnos a confesarse fuera, me disgusta mucho, porque V.R. debe oír antes a los alumnos que a los seglares y dejar más bien a éstos que a aquéllos, ya que así lo exige nuestro Instituto. Yo no sé si esto que me han avisado es verdad en todo o en parte, pero se lo escribo a fin de que, si es preciso ponga remedio. Vigile mucho, por favor, el aprovechamiento de los alumnos, el que sería sin duda mayor, si V.R. los confesara con frecuencia (Al P. Castilla, Frascati, 793-1628). 2. Le advierto encarecidamente de una cosa, que habiendo recibido una advertencia tan importante de improviso, procure ser muy humilde y muy paciente en el futuro, para que no le ocurra algo peor (Al H. Pucci, Nursia, 2235-1634)."