TALLER D'ANGLÉS - RICHMOND

25 de Maig de 2012

Aquest dimarts els nostres xiquets de 2º de Primària, han tingut una sessió d’anglès molt especial. La editorial Richmond ens ha donat la oportunitat de posar en pràctica diferents recursos i materials amb Kate, una professora nativa amb molta experiència en el camp de la docència.

2ºA ha treballat els oficis “Jobs” i els alumnes han interpretat una historieta que ocorre a un saló de concerts, però el director pareix que no queda molt content de l’assaig.

2ºB ha treballat el temps “What’s the weather like?” i en aquest cas han fet d’actors interpretant “Hide and Seek”.

No han faltat tampoc les presentacions personals, diversos jocs, vídeos i cançons. Hem gaudit molt i el més important, els nostres alumnes han pogut practicar l’anglès d’una forma més pràctica i lúdica.

MÉS FOTOS A LA GALERIA MULTIMÈDIA

Febrer 2019

"1. Por el Sr. Ventura he recibido una carta de V.R. y de otra persona, que me avisa de que los alumnos del P. Mateo salen a menudo una hora y pico antes que los otros, con la excusa de que van a confesarse, mientras que a lo que van es a jugar y a tirarse piedras, con escándalo de los ciudadanos. Dicen también que dicho Padre se duerme con frecuencia en la escuela. En cuanto a ir los alumnos a confesarse fuera, me disgusta mucho, porque V.R. debe oír antes a los alumnos que a los seglares y dejar más bien a éstos que a aquéllos, ya que así lo exige nuestro Instituto. Yo no sé si esto que me han avisado es verdad en todo o en parte, pero se lo escribo a fin de que, si es preciso ponga remedio. Vigile mucho, por favor, el aprovechamiento de los alumnos, el que sería sin duda mayor, si V.R. los confesara con frecuencia (Al P. Castilla, Frascati, 793-1628). 2. Le advierto encarecidamente de una cosa, que habiendo recibido una advertencia tan importante de improviso, procure ser muy humilde y muy paciente en el futuro, para que no le ocurra algo peor (Al H. Pucci, Nursia, 2235-1634)."