Buscador web


Paraula:


Destacats







Notícies

COMIAT ALUMNES DE 2n BATXILLERAT DE L’ESCOLA PIA

6 de Juny de 2012

El passat divendres, dia 1 de juny celebrarem l’Acte de comiat dels Alumnes de 2n de Batxillerat.

Comença l’acte amb la Celebració Litúrgica de la Paraula de Déu, que presidí el P. Enric , amb la participació d’alumnes i professors.

Després vingué l’Acte Acadèmic amb les paraules dels alumnes Javi Parra i Lorena Romero, del profesor Gonzalo Chirivella, dels pares José Manuel Payá y Amparo Moragues, acabant amb les intervencions del Sr. Director Xavier Figueres i del Titular P. Francesc Mulet.

Finalment, guiats pels seus tutors Borja Pinzón i Xelo Gonzàlez es va fer la entrega de les orles, a més d’un clauer com a record del seu pas per l’Escola Pia i també de la insígnia del Col•legi a aquells alumnes que s’havien incorporat en els dos últims anys.

L’acte es completà amb un sopar de famílies, alumnes i professors al Claustre del Col•legi, projectant com a cloenda el Lip Dub que havien gravat els alumnes i que tindran com a record. Ara queda preparar-se bé per a la Selectivitat i a passar un bon estiu.

Moltes felicitats i molt bona sort a tots!

MÉS IMATGES A LA GALERIA MULTIMÈDIA


Compartir en xarxes socials:




Galeria d'imatges associada:


Calendari del Mes


Abril 2020

LMMJVSD
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

El temps a Gandia

Nº Visites: 5877983

L'Any amb Calassanç

"1. En lo referente a la Visita todavía no ha enviado Breve el Visitador que tiene que venir que es un Padre de la Scala, quien afirma que no puede aceptar ese oficio sin mandato de su Santidad, y aún no se conoce la resolución. Algunos creen que en este asunto no se irá adelante, y yo estoy esperando el resultado deseando el bien de la Religión, y me parece que todo es a causa de algunos relajados (Al P. Cherubini, Cesena, 2519-1636). 2. Advierta que entre los nuestros se cuide mucho la pureza, que he oído que en esos lugares se suele faltar mucho:, V. R. esté muy vigilante (Al P. V. Berro, Palermo, 3063-1639). 3. En cuanto al P. Nicolás M.a (Gavotti), yo quisiera que junto a la nobleza de mundo tuviera también la de la virtud, y que dejadas las cosas del siglo, atendiese a la salvación del alma que deseo como la mía misma (Al P. Fedele, Nápoles, 3064- 1639). 4. V. R. obra bien no metiéndose en asuntos de dinero, pero debe procurar que se gaste bien (ídem). 5. He visto lo que me escribe, y como la influencia del P. Mario con estos señores de la Sagrada Congregación es tan grande, me parece que no tengo que contradecirles en nada, menos aún en lo referente a la Provincia Toscana. Dicho Padre me ha escrito que no mande la patente a V. R. a Ancona, sino que se la envíe a él a Florencia, como lo he hecho, dejando en blanco el lugar de la casa a donde le quiera destinar dicho padre:, se me ha mandado que no ponga ninguna dificultad sobre los sujetos llamados por el P. Mario, y V. R. sabe con qué puntualidad se debe obedecer a aquel Santo Tribunal, de forma que yo no me meto en nada en los asuntos de esa provincia, sino que escribo a todas las casas que obedezcan con prontitud, esperando que los tratará como hijos en Cristo (Al P. Lunardi, Ancona, 3966-1642). 6. Yo no he escrito nunca a nadie de esa casa de Pisa que no obedeciera las órdenes del P. Mario, de buena memoria, ni las del P. Esteban, actualmente Superior de la Religión, antes por el contrario, con la presente les exhorto cuanto sé y puedo a obedecer no sólo las órdenes de dicho P. Esteban, sino también a sus simples insinuaciones, asegurándoles que dicho padre desea el bien y el progreso de esa casa, como verán de hecho cuando se presente la ocasión, y les exhorto a la vez a la santa observancia de nuestras Reglas y a dar buen ejemplo a los seglares ( Al P. Pizzardo, Pisa, 4165-1644)."

Destacats