CELEBRACIÓ FI DE CURS 4t de L’ESO

20 de Juny de 2012

El divendres passat es va celebrar a l’església del col•legi la festa de fi de curs dels alumnes de 4t l’ESO .L’acte va constar de dues parts: durant la primera part va tindre lloc la Celebració de la Paraula , i en la segona part poguérem gaudir del discursos preparats pels alumnes: Sofia Sampedro , Juanjo Mora i Alba Villajos. També ens dirigiren unes paraules Conxa Gómez , en representació dels professors , i el director del col•legi Xavier Figueres .Per concloure l’acte es va procedir al lliurament de les orles , insígnies i DVD’s recordatoris.

Com a fi de festa es vam reunir al claustre on vam compartir una “picaeta” alumnes, famílies , mestres i amics.

Tancàrem la celebració amb la projecció d’un recull de fotografies de la seua trajectòria en el centre i la Lip Dub realitzada per tota l’Escola Pia .

L’enhorabona a tots i que passeu un bon estiu.

Més imatges a la Galeria Multimèdia

Febrer 2019

"1. Procure hacer amar la virtud de la santa humildad por medio de la cual conocerán el modo de obrar en todo momento (Al P. Busdraghi, Nápoles, 1325-1630). 2. No recuerdo haberle otorgado algún permiso que lo exima de hacer lo que le ordene el Superior inmediato:, no se admitan excusas semejantes a nadie, y así se lo dirá, ya que esto causaría desorden en la Religión (Al P. Cipolletta, Nursia, 1326-1630). 3. No puedo decirle otra cosa sino que el amor de Dios y de nuestro Instituto ha de mantener a V.R. y a los restantes religiosos nuestros, fuertes y perseverantes en la santa observancia (Al P. Grien, Nikolsburg, 4440-1647)."