Buscador web


Paraula:


Destacats







Notícies

HOMENATGE AL PARE FRANCESC MULET

5 de Juliol de 2012

El passat 30 de juny, el consiliari de la Germandat de la Santíssima Creu de Gandia, el religiós Escolapi P. Francesc Mulet i Ruís va celebrar l'Eucaristia en l'església de l'Escola Pia de Gandia, en ella va agrair la proximitat i el treball de els germans de les confraries escolàpies i els membres de la Junta Major, acomiadant-se de tots els assistents.

La Junta Directiva de la Germandat juntament amb alguns membres de la Santíssima Creu van participar en aquesta celebració, i en finalitzar es van dirigir a la sagristia per a fer-li lliurament d'una placa commemorativa en agraïment per la seua plena i desinteressada suport a la Germandat i en reconeixement pels valors humans i religiosos que ha transmès als confrares.

El P. Francesc Mulet ha estat consiliari de la Germandat de la Santíssima Creu de Gandia des de fa sis anys, dels nou anys que duu a Gandia, i ara deixarà aquesta funció i les dedicades al Col•legi per a formar part del Consell de l'Escola Pia, Província Betània, com Assistent Provincial d'Assumptes administratius i jurídics dins del procés de reestructuració i revitalització de l'Orde Escolàpia.


Compartir en xarxes socials:




Galeria d'imatges associada:


Calendari del Mes


Agost 2019

LMMJVSD
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

El temps a Gandia

Nº Visites: 4952929

L'Any amb Calassanç

"1. Aprenda a vencerse a sí mismo y cumpla la obediencia no a su manera, sino al modo de los demás, pues así tendrá el mérito de la misma (Al P. Castilla, Frascati, 116-1622). 2. Ya habrán sabido que el sr. Tiberio Maghetti pasó a mejor vida el último martes, y en realidad se le tiene que tener más bien envidia que compasión, pues él está ya en puerto seguro y nosotros en las tempestades de este mundo:, lo que debemos hacer es ayudarle con sufragios, para que cuanto antes se vea libre de las penas del Purgatorio, por donde pasan todos generalmente. Yo no dejaré de hacerlo aquí y hagan ahí lo mismo en nuestra casa (Al P. Ministro, Narni, 499-1626). 3. Es cosa de devoción tener a la vista las cosas ofrecidas a la Virgen Santísima para invitar al prójimo a la devoción hacia ella:, sin embargo cuando hay muchas se suelen vender muchas de ellas dejando algunas como recuerdo o muestra, y así hacen en la Stma. Casa de Loreto (Al P. Castilla, Frascati, 1187-1629). 4. Me desagrada que el H. Domingo no reconozca su relajación que es señal de haber llegado muy adelante:, si el Superior fuese revisando una vez al mes todas las habitaciones como quieren nuestras reglas, no existiría tanta oposición teniendo tantas cosas escondidas o cartas:, al decir que leía una carta mía tenía que haberla mostrado al Superior porque yo no escribo nada que no puedan ver todos (ídem). 5. Con ser 50 con frecuencia falta gente para los servicios necesarios de casa... Aquí estamos de deudas hasta la coronilla y ni podemos ni sabemos cómo dar satisfacción a los acreedores:, hagan orar ahí a la Virgen Santísima a todos los escolares y a todos los de casa para que encontremos remedio en esta urgente necesidad (Al P. Castilla, Frascati, 1470-1630). 6. En cuanto al H. Andrés, si está vigilante para no dejarse llevar del pretendido éxtasis, lo podré emplear en algún servicio de la casa, pero si vuelve a lo acostumbrado, lo haré volver a la soledad (Al P. Bandoni, Frascati, 1667-1631)."

Destacats