HOMENATGE AL PARE FRANCESC MULET

5 de Juliol de 2012

El passat 30 de juny, el consiliari de la Germandat de la Santíssima Creu de Gandia, el religiós Escolapi P. Francesc Mulet i Ruís va celebrar l'Eucaristia en l'església de l'Escola Pia de Gandia, en ella va agrair la proximitat i el treball de els germans de les confraries escolàpies i els membres de la Junta Major, acomiadant-se de tots els assistents.

La Junta Directiva de la Germandat juntament amb alguns membres de la Santíssima Creu van participar en aquesta celebració, i en finalitzar es van dirigir a la sagristia per a fer-li lliurament d'una placa commemorativa en agraïment per la seua plena i desinteressada suport a la Germandat i en reconeixement pels valors humans i religiosos que ha transmès als confrares.

El P. Francesc Mulet ha estat consiliari de la Germandat de la Santíssima Creu de Gandia des de fa sis anys, dels nou anys que duu a Gandia, i ara deixarà aquesta funció i les dedicades al Col•legi per a formar part del Consell de l'Escola Pia, Província Betània, com Assistent Provincial d'Assumptes administratius i jurídics dins del procés de reestructuració i revitalització de l'Orde Escolàpia.

Febrer 2019

"1. Por el Sr. Ventura he recibido una carta de V.R. y de otra persona, que me avisa de que los alumnos del P. Mateo salen a menudo una hora y pico antes que los otros, con la excusa de que van a confesarse, mientras que a lo que van es a jugar y a tirarse piedras, con escándalo de los ciudadanos. Dicen también que dicho Padre se duerme con frecuencia en la escuela. En cuanto a ir los alumnos a confesarse fuera, me disgusta mucho, porque V.R. debe oír antes a los alumnos que a los seglares y dejar más bien a éstos que a aquéllos, ya que así lo exige nuestro Instituto. Yo no sé si esto que me han avisado es verdad en todo o en parte, pero se lo escribo a fin de que, si es preciso ponga remedio. Vigile mucho, por favor, el aprovechamiento de los alumnos, el que sería sin duda mayor, si V.R. los confesara con frecuencia (Al P. Castilla, Frascati, 793-1628). 2. Le advierto encarecidamente de una cosa, que habiendo recibido una advertencia tan importante de improviso, procure ser muy humilde y muy paciente en el futuro, para que no le ocurra algo peor (Al H. Pucci, Nursia, 2235-1634)."