10 de Juliol de 2020
EL FOC ABSENT, ENRIC FERRER

Una vegada iniciada la nova normalitat, el diari Levante-EMV torna a publicar l’article setmanal del pare Enric Ferrer en la secció La meua ciutat, el meu món. Aquesta vegada ens parla del foc absent des de la no celebració de les falles fins a la definició de l’ésser humà com una síntesi de tots els focs.

8 de Juliol de 2020
LES PROVES D’ACCÉS A LA UNIVERSITAT A L’ESCOLA PIA

Un any especial, per a uns alumnes molt grans. A causa del COVID-19, les PAU estan realitzant-se per primera vegada al nostre centre amb totes les mesures de seguretat establides per la Conselleria d’Educació.

6 de Juliol de 2020
FI DE CURS 5É DE PRIMÀRIA

L’última setmana de curs, els alumnes de 5é van acomiadar l’any amb una gran festa on van gaudir de balls i actuacions en una última videoconferència molt especial. Fóra en equips o de forma individual, els alumnes van actuar davant de tots els seus companys i ho van passar d’allò més bé amb les actuacions de tots.

5 de Juliol de 2020

''ELS AMANTS'' DE VICENT ANDRÉS ESTELLÉS

Els alumnes de 4t d’ESO han treballat durant les classes online “La literatura d’Avantguarda” i han elaborat CAL.LIGRAMES I COLLAGES preciosos.
En aquest cas destaquem el COLLAGE de Mara de la Vega, inspirat en el poema d’Estellés “Els amants”. No hi ha paraules per descriure’l, millor el vegem a continuación.

25 de Juny de 2020
RECEPTARI DEL MÓN

I com a tancament del curs, els alumnes de 1r d’ESO en l'assignatura d'anglés ens han creat un receptari de plats del món.

Els nostres alumnes van triar un plat típic de diferents parts del món i ens el van presentar cadascú a la seua manera i estil.

25 de Juny de 2020
FINALITZEM AMB ART ATTACK

L’alumnat de primer i segon cicle de Primària han treballat molt durant tot el confinament fent tota mena d’activitats a l’àrea de plàstica.
Cal mencionar el gran esforç que han fet tots els alumnes i el compromís que les famílies han mostrat durant tot el trimestre. En general han participat molt en totes les activitats

23 de Juny de 2020

''SOC INVENTOR'', 2n PRIMÀRIA

La nostra metodologia és treballar en equip els diferents projectes , però donades les circumstàncies no renunciem a fer la tasca prevista per a aquest tercer trimestre.

Els materials utilitzats són de reciclatge.

Els nostres alumnes són capaços de tindre una bona imaginació en qualsevol situació.

MIREU, MIREU quins grans invents!!

19 de Juny de 2020
COSSIOLS DIVERTITS

Els alumnes de 1r d’ESO a l’assignatura de plàstica han aprofitat el confinament per a decorar un poc casa.

Amb materials reciclats com botelles de plàstic han fet cares per tal que servisquen de cossiols.

Els resultats han estat molt divertits i originals.

18 de Juny de 2020
MÉS SESSIONS DE ZOOM DE SEGON DE PRIMÀRIA

Els alumnes i tutores de segon hem gaudit en dilluns i dijous de connexions per mitjà de zoom.

Hem fet activitats variades i hem pogut parlar i contar-nos algunes cosetes.

Amb molta il·lusió estàvem esperant aquest moment.

17 de Juny de 2020
CONNEXIÓ CANVI D’ETAPA: PRIMÀRIA-SECUNDÀRIA

Fa uns dies, els alumnes de sisé de Primària tingueren una connexió MEET amb la coordinadora actual del primer cicle de l’etapa de Secundària. Nati els va explicar virtualment on es localitzen els espais que es comparteixen a l’edifici d’Infantil, ESO i Batxillerat. A més, els va explicar les

Juliol 2020

"1. No es preciso que para cada mínimo aviso V.R. haga que me escriban los otros dos padres, porque si no creo a su respuesta menos me tranquilizaría por las cartas de los de casa, pudiendo sospechar que me escriben para excusar a los otros. Vea V.R. si hay que corregir esa equivocación:, si es falsa, que le sirva para no caer en ella, y responda sencillamente «es así o no». Y cuando se trata de cosas que merecen más que una simple advertencia, sin duda que recabaré más información (Al P. Cherubini, Ancona, 2077-1633). 2. Los asuntos de Mesina se encuentran sabe Dios cómo:, antes se arreglaban todos con la sola presencia del P. Pedro, y ahora Dios sabe cuándo y cómo se arreglarán:, espero que los de Palermo se arreglen. Es necesario soportar semejantes oposiciones en la Religión, porque algunos se cuidan poco del bien común, y lo posponen al particular (Al P. Cherubini, Cesena, 2558-1636). 3. El General y Fundador del Instituto de las Escuelas Pías, humilde y devotísimo siervo de V.E. viendo claramente que el poder de algunos oprime esta obra de Dios, que a él le ha costado durante 50 años seguidos fatigas, cansancios y sudores increíbles, no pudiendo más recurre confiadamente a la protección potentísima de su mucha piedad, suplicándole que quiera oponerse eficazmente a la violencia de quienes quieren echarla por tierra o directa o indirectamente:, directamente tratando de suprimirla:, indirectamente o reduciendo la Religión que la ejerce a simple Congregación de sacerdotes seculares, o restringiéndola a enseñar sólo leer, escribir y ábaco, prohibiéndole enseñar lengua latina:, o finalmente quitándole lo que la hace apreciable hasta a los ojos de los heréticos, es decir, la profesión de la suma Pobreza y una discretísima austeridad en la vida y el vestido (Al card. Spada, Roma, 42781-1645)."