Menjador

Presentació

El servici de Menjador Escolar comença amb el primer dia de classe i s'oferix tots els dies lectius fins a final de curs. Cada dia, uns de 200 alumnes disfruten del servici de menjador en les nostres instal·lacions.

Per a tots aquells pares que creguen convenient que els seus fills mengen en les nostres instal•lacions, hi ha dos modalitats per a beneficiar-se dels servicis del Menjador: el tiquet diari i la inscripció anual.

Durant el mes de setembre i juny, el tiquet diari és l'única opció per a quedar-se al menjador; d'octubre a maig és una de les dos modalitats que existixen. Es pot adquirir tots els dies entre les 8,15h i les 9,30h en la Secretaria del centre. Els tiquets adquirits es poden utilitzar qualsevol dia durant el curs.

L'altra modalitat és la inscripció anual. Omplint les dades de la fitxa que es repartix a principi de curs, i entregant-la en Secretaria o Administració, el seu fill queda inscrit en la llista d'alumnes que es queden a menjar tots els dies, evitant-se la molèstia d'adquirir el tiquet i que es puga extraviar. El preu d'esta modalitat és més econòmic que el tiquet diari, i es paga a través d'un rebut mensual.

A més del servici de menjador pròpiament dit, el Col·legi cuida dels alumnes durant la seua estada en els patis del Col·legi a través d'un equip de monitors contractats a este efecte.

La Composició dels menús està elaborada per experts en la matèria, resultant ser una dieta sana i equilibrada, amb tots els nutrients necessaris per a un adequat desenvolupament i creixement dels vostres fills. Tenen a la seua disposició en esta mateixa pàgina web els menús que se servixen diàriament.

Comedor colegio

Juny 2019

"1. En cuanto a la clase de escribir y ábaco me parece extraño que en cada casa no hagan aprender a alguien:, V.R. vea quién tiene cualidades para aprender en esa casa, pues en virtud de santa obediencia le mandé yo que aprendiesen aunque fueran sacerdotes. Puesto que es la clase más importante de todas, después de la primera de gramática, requiere una persona que junto a la escritura y el ábaco enseñe también el santo temor de Dios, ya que de ella salen al mundo a aprender algún oficio e importa muchísimo que salgan bien enseñados en el santo temor de Dios (Al P. Peri, Nápoles, 2742-1637). 2. Se dará a conocer pronto el decreto de la validez de las profesiones y el modo de limpiar la Religión, sobre todo teniendo un Protector dado para este efecto por N. Señor, y se castigará a estos golosos que tanto se preocupan de los alimentos corporales y tan poco de los espirituales (Al P. Peri, Génova, 3105-1639)."