Menjador

Presentació

El servici de Menjador Escolar comença amb el primer dia de classe i s'oferix tots els dies lectius fins a final de curs. Cada dia, uns de 200 alumnes disfruten del servici de menjador en les nostres instal·lacions.

Per a tots aquells pares que creguen convenient que els seus fills mengen en les nostres instal•lacions, hi ha dos modalitats per a beneficiar-se dels servicis del Menjador: el tiquet diari i la inscripció anual.

Durant el mes de setembre i juny, el tiquet diari és l'única opció per a quedar-se al menjador; d'octubre a maig és una de les dos modalitats que existixen. Es pot adquirir tots els dies entre les 8,15h i les 9,30h en la Secretaria del centre. Els tiquets adquirits es poden utilitzar qualsevol dia durant el curs.

L'altra modalitat és la inscripció anual. Omplint les dades de la fitxa que es repartix a principi de curs, i entregant-la en Secretaria o Administració, el seu fill queda inscrit en la llista d'alumnes que es queden a menjar tots els dies, evitant-se la molèstia d'adquirir el tiquet i que es puga extraviar. El preu d'esta modalitat és més econòmic que el tiquet diari, i es paga a través d'un rebut mensual.

A més del servici de menjador pròpiament dit, el Col·legi cuida dels alumnes durant la seua estada en els patis del Col·legi a través d'un equip de monitors contractats a este efecte.

La Composició dels menús està elaborada per experts en la matèria, resultant ser una dieta sana i equilibrada, amb tots els nutrients necessaris per a un adequat desenvolupament i creixement dels vostres fills. Tenen a la seua disposició en esta mateixa pàgina web els menús que se servixen diàriament.

Comedor colegio

Juny 2020

Nº Visites: 6182018

1. En lo referente a nuestros asuntos, cuando según el parecer humano están más alejados, entonces tenemos que creer que están mas cercanos, porque donde faltan los hombres, suple Dios. Es preciso que recurramos al Señor, quien tiene cuidado especial de los pobres. Desearía que cuidaran del estudio, y oraré al Señor que dé a todos espíritu nuevo y fervor hacia el Instituto (Al P. Grien, Nikolsburg, 4555-1648).