Menjador

Presentació

El servici de Menjador Escolar comença amb el primer dia de classe i s'oferix tots els dies lectius fins a final de curs. Cada dia, uns de 200 alumnes disfruten del servici de menjador en les nostres instal·lacions.

Per a tots aquells pares que creguen convenient que els seus fills mengen en les nostres instal•lacions, hi ha dos modalitats per a beneficiar-se dels servicis del Menjador: el tiquet diari i la inscripció anual.

Durant el mes de setembre i juny, el tiquet diari és l'única opció per a quedar-se al menjador; d'octubre a maig és una de les dos modalitats que existixen. Es pot adquirir tots els dies entre les 8,15h i les 9,30h en la Secretaria del centre. Els tiquets adquirits es poden utilitzar qualsevol dia durant el curs.

L'altra modalitat és la inscripció anual. Omplint les dades de la fitxa que es repartix a principi de curs, i entregant-la en Secretaria o Administració, el seu fill queda inscrit en la llista d'alumnes que es queden a menjar tots els dies, evitant-se la molèstia d'adquirir el tiquet i que es puga extraviar. El preu d'esta modalitat és més econòmic que el tiquet diari, i es paga a través d'un rebut mensual.

A més del servici de menjador pròpiament dit, el Col·legi cuida dels alumnes durant la seua estada en els patis del Col·legi a través d'un equip de monitors contractats a este efecte.

La Composició dels menús està elaborada per experts en la matèria, resultant ser una dieta sana i equilibrada, amb tots els nutrients necessaris per a un adequat desenvolupament i creixement dels vostres fills. Tenen a la seua disposició en esta mateixa pàgina web els menús que se servixen diàriament.

Comedor colegio

Abril 2018

"1. Las cosas hechas con precipitación y quizás sin que anteceda aquella oración que sería necesaria, suelen engendrar pensamientos fastidiosos (Al P. Castilla, Frascati, 827- 1628). 2. Procuren todos llegar a ser religiosos observantes y de buen ejemplo para los seglares (ídem). 3. No crea V.R. que nuestra Religión, aunque ahora parece destruida a instancias de quien Dios sabe, no deberá resucitar, sino que incluso más que nunca crecerá con la ayuda del Señor, y creo que no tiene que pasar mucho tiempo:, por eso conviene permanecer firmes en la mortificación que Dios nos manda, porque con ella quiere probar quién lo sirve verdaderamente por amor y quien persevere verá la ayuda de Dios sobre sí (Al P. Pennazzi, Pesaro, 4364-1646)."