Menjador

Presentació

El servici de Menjador Escolar comença amb el primer dia de classe i s'oferix tots els dies lectius fins a final de curs. Cada dia, uns de 200 alumnes disfruten del servici de menjador en les nostres instal·lacions.

Per a tots aquells pares que creguen convenient que els seus fills mengen en les nostres instal•lacions, hi ha dos modalitats per a beneficiar-se dels servicis del Menjador: el tiquet diari i la inscripció anual.

Durant el mes de setembre i juny, el tiquet diari és l'única opció per a quedar-se al menjador; d'octubre a maig és una de les dos modalitats que existixen. Es pot adquirir tots els dies entre les 8,15h i les 9,30h en la Secretaria del centre. Els tiquets adquirits es poden utilitzar qualsevol dia durant el curs.

L'altra modalitat és la inscripció anual. Omplint les dades de la fitxa que es repartix a principi de curs, i entregant-la en Secretaria o Administració, el seu fill queda inscrit en la llista d'alumnes que es queden a menjar tots els dies, evitant-se la molèstia d'adquirir el tiquet i que es puga extraviar. El preu d'esta modalitat és més econòmic que el tiquet diari, i es paga a través d'un rebut mensual.

A més del servici de menjador pròpiament dit, el Col·legi cuida dels alumnes durant la seua estada en els patis del Col·legi a través d'un equip de monitors contractats a este efecte.

La Composició dels menús està elaborada per experts en la matèria, resultant ser una dieta sana i equilibrada, amb tots els nutrients necessaris per a un adequat desenvolupament i creixement dels vostres fills. Tenen a la seua disposició en esta mateixa pàgina web els menús que se servixen diàriament.

Comedor colegio

Abril 2019

"1. Infórmese bien porque en esa Provincia encontrará algunas cosas de demasiada libertad, pero «sapienti pauca» (Al P. Alacchi, Génova, 2708-1637). 2. Mientras tanto ponga todo su empeño en conseguir la perfección religiosa, que es lo que más importa (Al P. Morelli, Florencia, 2710- 1637). 3. V.R. procure mantener en paz a los hermanos y a los clérigos, y no se muestre parcial de ninguna manera, sino que como Padre ayude a todos, sobre todo a mantenerlos en paz (Al P. Fedele, Nápoles, 2848-1638). 4. V.R. sabe que en el Capítulo General se ordenó que no tuviésemos seglares en casa, y por eso he despedido al Sr. Cosimo Vannucci limosnero de N.S. que daba más de 100 escudos al año, y de la misma manera al buen viejo D. Pedro degl'Organi:, obsérvese ahí también ese decreto:, por unos pocos días se puede hacer caridad con alguno (ídem). 5. No sólo los clérigos sino también los Hermanos Operarios quieren ser sacerdotes porque ven que los sacerdotes no se dedican al ejercicio de las escuelas, sino que con la excusa de ser confesores permanecen ociosos toda la semana (Al P. Peri, Savona, 2849-1638). 6. En cuanto al estudio ahí para los nuestros, me gustaría, pero no hay jóvenes a propósito no teniendo sino poquísimos novicios:, no obstante si se me presenta la ocasión no dejaré de ayudar su buena idea, pero por ahora es preciso saberse acomodar al tiempo que corre (Al P. J.F. Apa, Florencia, 4178-1644)."