Menjador

Presentació

El servici de Menjador Escolar comença amb el primer dia de classe i s'oferix tots els dies lectius fins a final de curs. Cada dia, uns de 200 alumnes disfruten del servici de menjador en les nostres instal·lacions.

Per a tots aquells pares que creguen convenient que els seus fills mengen en les nostres instal•lacions, hi ha dos modalitats per a beneficiar-se dels servicis del Menjador: el tiquet diari i la inscripció anual.

Durant el mes de setembre i juny, el tiquet diari és l'única opció per a quedar-se al menjador; d'octubre a maig és una de les dos modalitats que existixen. Es pot adquirir tots els dies entre les 8,15h i les 9,30h en la Secretaria del centre. Els tiquets adquirits es poden utilitzar qualsevol dia durant el curs.

L'altra modalitat és la inscripció anual. Omplint les dades de la fitxa que es repartix a principi de curs, i entregant-la en Secretaria o Administració, el seu fill queda inscrit en la llista d'alumnes que es queden a menjar tots els dies, evitant-se la molèstia d'adquirir el tiquet i que es puga extraviar. El preu d'esta modalitat és més econòmic que el tiquet diari, i es paga a través d'un rebut mensual.

A més del servici de menjador pròpiament dit, el Col·legi cuida dels alumnes durant la seua estada en els patis del Col·legi a través d'un equip de monitors contractats a este efecte.

La Composició dels menús està elaborada per experts en la matèria, resultant ser una dieta sana i equilibrada, amb tots els nutrients necessaris per a un adequat desenvolupament i creixement dels vostres fills. Tenen a la seua disposició en esta mateixa pàgina web els menús que se servixen diàriament.

Comedor colegio

Març 2017

"1. Bendito sea Dios por la visita que nos hace con tantos enfermos:, de nuestra parte hágase lo que se pueda, y después que su Majestad disponga como más le agrade (Al P. Graziani, Roma, 600-1627). 2. He recibido comunicación de Mesina de que el Arzobispo ha dicho que no obstante que nuestra obra le ha sido muy recomendada incluso por el Papa, está decidido a no aceptarla en Mesina. Nos es contrario un barón llamado Bonvicino, muy amigo de dicho Arzobispo, que es el jefe de los jurados de este año (Al P. Castilla, Frascati, 601-1627). 3. Vea V. R. cómo se encuentra esta casa para ayudar a esa de Frascati: al presente adeudo 230 escudos a dichas personas:, he de pagarles pronto y no tengo donde poderlos obtener, y Dios sabe lo que me aflige hacer esperar a otro (Al P. Castilla, Frascati, 1349-1630). 4. He sentido también grandísima alegría por la esperanza que hay de que la Serenísima República llegue a un acuerdo con el Emperador para que los herejes no hagan en Alemania el mal con que amenazan. El Señor favorezca este santo propósito y dé victoria a quien defiende siempre la santa fe católica (Al P. Alacchi, Venecia, 1765-1632). 5. V. R. manifiéstese fuerte en hacer observar las cosas mínimas, aunque al principio parezca un poco duro, que obrando de esa manera en poco tiempo hará gran bien a la casa (Al P. Ministro, Florencia, 2827-1638)."